ساخت کلانتری توسط خیران امنیت‌ساز در زرند

عملیات اجرایی احداث کلانتری ۱۲ زرند که به همت خیران احداث می‌شود با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث کلانتری ۱۲ زرند که به همت خیران احداث می‌شود با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان آغاز شد.

به گزارش صدای زرند، ظهر امروز مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کلانتری ۱۲ زرند با حضور سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و مسئولان شهرستان در زرند برگزار شد.

سردار ناظری در این آیین، تامین امنیت و آرامش را بسیار ضروری و با اهمیت دانست و گفت: تأمین و توسعه امنیت در اولویت قرار دارد و باید برای ارتقا امنیت، نیروهای انتظامی تجهیز و تقویت شوند.

وی اظهار کرد: ساختمان جدید کلانتری ۱۲ در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۳۸۰ مترمربع در مدت زمان ۱۰ ماه احداث می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند هم از امنیت به عنوان هدیه‌ای الهی و بزرگ یاد کرد و افزود: احداث کلانتری از مطالبات به‌حق مردم شهر زرند بود که امیدوار هستیم هرچه زودتر شاهد احداث و بهره‌برداری آن باشیم.

علی صادق‌زاده فرماندار زرند هم در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند خیر امنیت‌ساز گفت: پلیس در تمام عرصه‌های زندگی حضور فعال و مؤثری دارد و وجود کلانتری و پاسگاه در تامین امنیت جامعه نقش حیاتی و بسزایی دارد.

حجت‌الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند، نعمت آرامش و امنیت را از مهمترین و با ارزش‌ترین نیاز جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی دانست و افزود: بدون شک امنیت اجتماعی و روانی در هر جامعه‌ای بسیار حائز اهمیت است و بدون امنیت هیچ جامعه‌ای پابرجا نمی‌ماند.

انتهای پیام/

منبع : فارس