فرماندار زرند هشدار داد:

هرگونه افزایش قیمت شن و ماسه در زرند ممنوع است

فرماندار زرند گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه در این شهرستان، غیرقانونی و برخلاف ضوابط قیمت گذاری است و با متخلفان برخورد می شود.

فرماندار زرند گفت: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه در این شهرستان، غیرقانونی و برخلاف ضوابط قیمت گذاری است و با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش صدای زرند، ستاد تنظیم بازار شهرستان زرند امروز ۲۳ تیر ماه در فرمانداری زرند تشکیل و در خصوص قیمت شن و ماسه و برخی کالاهای اساسی در زرند بحث و تبادل نظر و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

فرماندار زرند با بیان اینکه اخیرا برخی از فروشندگان و معادن شن و ماسه نرخ این محصول را  در زرند افزایش دادند تاکید کرد: هرگونه افزایش خودسرانه نرخ شن و ماسه در این شهرستان، غیرقانونی و برخلاف ضوابط قیمت گذاری است و با متخلفان برخورد جدی می شود.

صادق زاده تصریح کرد: بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به صورت ویژه در سطح بازار حضور یافته و ضمن رصد و پایش جدی، با متخلفین احتمالی اعمال قانون صورت گیرد.

وی بیان داشت: به منظور تنظیم بازار شکر در شهرستان زرند، مصوب شد تا ۱۰۶ تن شکر سهمیه دولتی زرند با نظارت اداره صمت توزیع شود.

“مهدی باصره” رئیس اداره صمت زرند نیز با بیان اینکه در ۴۰ روز گذشته از ۱۷۰۰ واحد صنفی و تولیدی فعال در سطح شهرستان بازرسی به عمل آمده، از تشکیل بیش از ۱۱۰ پرونده متخلف و ارجاع آن به تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون خبر داد.

وی افزود: بیشترین تخلفات صنفی در زمینه عدم نصب اتیکت درج قیمت، گرانفروشی و کم فروشی بوده که شهروندان زرندی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴و یا شماره مستقیم ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و ثبت شکایات اتاق اصناف شهرستان، اعلام نمایند تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری زرند