سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری:

هدف اصلی، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان زرندی است

سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند از تنظیف و پاکسازی بلوارها و معابر اصلی در ورودی شهر زرند خبر داد.

سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند از تنظیف و پاکسازی بلوارها و معابر اصلی در ورودی شهر زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “مهدی ضیاءالدینی” سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند با اعلام اینکه حجم گسترده ای از وظایف نهاد خدمتگذار شهرداری بر عهده خدمات شهری می باشد و این حوزه یکی از بازوان اصلی در مدیریت شهری است، گفت: هدف اصلی معاونت خدمات شهری، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان است.

وی افزود: طرح پاکسازی محلات شهر به منظور ارتقاء بهداشت محیط و تامین سلامت و استفاده شهروندان از فضاهای شهری به صورت گسترده در بلوارها و ورودی های اصلی شهر زرند اجرایی شده است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته عملیات پاکسازی و لایروبی جوی ها به منظور جلوگیری از آبگرفتگی، لکه گیری و رفت و روب و تنظیف معابر در راستای ارتقاء بهداشت شهری و حقوق شهروندی جمع آوری نخاله های ساختمانی لکه گیری زباله ای در این ورودی ها انجام می شود.

سرپرست حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند از بهسازی و ترمیم ۱۰مخزن زباله فلزی با اعتبار ۲۵میلیون ریالی توسط نیروهای این سازمان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت نظافت سطح شهر اتخاذ شد و ارائه خدمات شهری جزو حقوق طبیعی شهروندان است که بایستی از سوی تمامی پرسنل و شهروندان به صورت جدی پیگیری شود.

هدف اصلی، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان زرندی است هدف اصلی، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان زرندی است0 هدف اصلی، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان زرندی است1 هدف اصلی، ایجاد محیط زندگی سالم برای شهروندان زرندی است2

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی شهرداری و شورای شهر زرند