انتقاد امام جمعه زرند از نامه‌ موسوی خوئینیٖ‌ها به رهبر انقلاب/

حمله «خوارج زمان» به اندیشه امام و رهبری

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند پیروی از ائمه اطهار را شرط توحید واقعی و قرار گرفتن بشریت در دژ مستحکم اللهی دانست و ارسال نامه‌ سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به رهبر انقلاب که در آن مشکلات کشور را از ناحیه مدیریت ایشان می‌دانست، حمله «خوارج زمان» به اندیشه امام و رهبری اعلام کرد.

امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند پیروی از ائمه اطهار را شرط توحید واقعی و قرار گرفتن بشریت در دژ مستحکم اللهی و ارسال نامه‌ سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به رهبر انقلاب که در آن مشکلات کشور را از ناحیه مدیریت ایشان می‌دانست، حمله «خوارج زمان» به اندیشه امام و رهبری دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” با تبریک ولادت امام رضا (ع) ادامه داد: در عصر غیبت، ولی فقیه امام خامنه‌ای (حفظه الله) حمکش از جانب خداوند و پیروی کردن از ولایت فقیه از ارکان اسلام ناب اللهی است.

امام جمعه زرند با اشاره به تاریخ جنگ صفین تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار و مسئولین انقلابی به گوش باشید، تاریخ خوارج در حال تکرار شدن است، نگذارید علی زمان را بار دیگر خانه‌نشین کنند.

وی ادامه داد: امروز «خوارج زمان» در شرایط حساس کشور و تحریم‌ها ظالمانه‌ی دشمنان، به جای رفع مشکلات و گره‌گشایی از کار مردم با نوشتن نامه‌ی سرگشاده به ولایت فقیه، تمام مشکلات را از علی زمان می‌دانند و تمام هدفشان پایمال کردن راه امام (ره)، خون شهدا و شکستن پرچم ولایت فقیه است.

ابراهیمی بیان داشت: این انقلاب ناب اسلامی و اندیشه امام (ره) و رهبری، قطعاً با بصیرت مردم و مسئولین انقلابی بار دیگر همه‌ی مشکلات را با پیروی کردن از دستورات ولایت فقیه رفع کرده و خوارج زمان و منافقات داخلی نابود خواهند شد و این پرچم ولایت به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

امام جمعه زرند با قدردانی از زحمات کادر درمانی و مدافعان جبهه سلامت بیان داشت: مبتلا کردن مردم به ویروس کرونا «حق الناس است». شهرستان زرند از لحاظ ویروس کرونا روز به روز در حال بدتر شدن است، از تمام مردم درخواست داریم تا حد امکان داخل اجتماعات حضور پیدا نکند و در صورت حضور، حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی همچنین با تبریک هفته‌ی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از زحمات همه فعالین در این نهادها تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/