کندی پروژه فاضلاب شهری زرند، داد شهردار زرند را هم درآورد!

مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از روند پروژه اجرای فاضلاب شهری از کندی منهول گذاری این طرح گلایه کرد.

مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از روند پروژه اجرای فاضلاب شهری از کندی منهول گذاری این طرح گلایه کرد.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند یکی از دغدغه های امروز شهروندان زرندی را عدم بازگشایی مسیرهای حفاری شده عنوان کرد وگفت: هر چند پیمانکار این طرح با سرعت در حال انجام پروژه می باشد ولی لازم است که تیم ترمیم و منهول گذاری نیز باسرعت در فکر بازگشایی مسیر شهروندان باشند.

وی اجرای پروژه فاضلاب شهری را یکی از زیر ساخت‌های مهم توسعه شهری عنوان کرد و با اعلام اینکه قرار نیست وقتی می‌خواهیم زیرساختی را توسعه دهیم زندگی روزمره مردم را مختل و دچار مشکل کنیم، افزود: در صورت عدم همکاری پیمانکار با شهرداری هر گونه مجوز حفاری جدید لغو خواهد شد تا پیمانکار نسبت به دیوارچینی و خاکریزی منهول ها اقدام و راه دسترسی شهروندان بازگشائی شود.

شهردار زرند بیان داشت: هرگونه حفاری در سطح شهر نباید بیش از زمان مشخص شده در مجوز طول بکشد و ما نیز سعی داریم با نظر کارشناسی مدت زمان مجوز حفاری‌ها را برای حداقل ۱۰ روز صادر کنیم.

مهدلو خواستار انجام عملیات حفاری در ساعت‌های خلوت و شب‌ها شد تا عبور و مرور شهروندان دچار مشکل نشود و با اعلام اینکه شهرداری آمادگی دارد تا در اجرای این طرح همراه مجموعه فولاد باشد.

مهندس خسروی رئیس پروژه فاضلاب شهری زرند نیز در این بازدید با اعلام اینکه سعی در تقویت پیمانکار منهول گذاری را داریم، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده تمامی فعالیت‌های این اکیپ بر اساس یک برنامه ریزی اصولی پیاده شده و به زودی اجرایی خواهد شد‌.

وی با اعلام اینکه طی ۶ماه گذشته بیش از ۲۸کیلومتر از معابر شهر لوله گذاری فاضلاب شده اند، افزود: برای اجرای یک خط ۲۰۰متری با چهار منهول بیش از یک هفته زمان نیاز داریم.

انتهای پیام/