کرونا در زرند همچنان‌ می‌تازد؛

شناسایی ۱۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در زرند طی ۲۴ ساعت گذشته/ روستای‌ها مراقب باشید

طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۱۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زرند با احتساب بیماران قبلی به عدد ۲۱۹ نفر رسید.

طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۱۲ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زرند با احتساب بیماران قبلی به عدد ۲۱۹ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند، همه این ۱۲ نفر مرد هستند و به غیر از یک نفر (۶۳ ساله) همگی زیر ۳۵ سال سن دارند. ۷ مورد از موارد جدید متعلق به شهر و ۵ مورد بعدی از روستاها هستند.

موارد جدید کشف شده در روزهای اخیر از بین جوانان و میانسالان است که متاسفانه در رعایت نکات مهم بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی بی خیالند.!!!

با نگاه به وضعت کرونا در شهرستان زرند از ابتدا تاکنون، مشخص می شود کمتر روستا و منطقه ای در شهرستان زرند هست که آلوده به ویروس کرونا نشده باشد این یعنی مردم روستاهای مختلف هم، باید به شدت #مراقبت کنند.

در روستاهای گردشگری که پایان هفته، شاهد ورود تعداد زیادی از افراد و خانواده ها برای گردش به آنجا هست باید بیشتر مراقبت کرده لذا در این وضعیت، توصیه اکید ما به مردم این است به تفرجگاه‌های #شلوغ نروند.

در این وضعیت بحرانی که شاهد پیک جدید بیماری کرونا در شهرستان زرند هستیم از عموم مردم موارد ذیل را تقاضامندیم:

۱⃣ مراسم عروسی با حداقل ظرفیت در تالارها و براساس دستورالعمل بهداشتی برگزار گردد. مراسم تشییع جنازه مدیریت شده باشد.
۲⃣ مراسم های غیر ضرور مانند جشن تولد، مراسم عروس کشان و برنامه پایانی عروسی که به خانه عروس جهت دیدن جهیزیه می روند، مراسم ترحیم، مراسم روضه خوانی و.. برگزار نگردد.
۳⃣ مغازه داران همه رعایت کنند ماسک بزنند.
۴⃣ مغازه داران کوچک درب مغازه خود را مسدود کنند و از بیرون به افراد خدمت دهند.
۵⃣ همه ادارات ضمن تکریم ارباب رجوع، تدابیری بیاندیشند که در درب ورودی اداره، مراجعین را راهنمایی کرده و به هیچ ارباب رجوعی بدون ماسک اجازه ورود داده نشود.

انتهای پیام/