با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

بازگشایی شهربازی زرند از امشب

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از بازگشایی شهربازی زرند از امشب دوم تیرماه ۹۹ خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از بازگشایی شهربازی زرند از امشب دوم تیرماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “احمد عبدالله زاده” رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از بازگشایی شهربازی زرند با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: شهروندان می توانند جهت استفاده از خدمات این شهربازی از دوم تیر ماه به این شهربازی مراجعه نمایند.

وی با اعلام اینکه فعالیت شهربازی ها، مشروط به رعایت اصول بهداشتی، ضدعفونی کردن سطوح و استفاده همه از ماسک می باشد، گفت: کلیه پرسنل و کاربران شهربازی ها نیز در این خصوص ملزم به رعایت پروتکل ها و توصیه های بهداشتی بوده و تمامی وسائل بازی نیز با استفاده از محلول، ضدعفونی می شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از راه اندازی ۷۰درصدی ظرفیت شهربازی خبر داد و گفت: مراحل کسب استاندارد های لازم برای راه اندازی استخر این مجموعه نیز به انجام رسیده و به این استخر آماده استفاده شهروندان می باشد.

وی کسب استاندارد قطار شهربازی و زیروسکوپ را از دیگر برنامه های این سازمان عنوان کرد و افزود: طی هفته آینده این وسایل وارد فاز خدمت دهی به شهروندان خواهند شد.

عبدالله زاده در ادامه افزود: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان استخر توپ و مجموعه این بازی از چرخه فعالیت خارج شده اند.

انتهای پیام/