شرایط در زرند بحرانی است/

استفاده از ماسک در ادارات زرند اجباری شد / احتمال بازگشت محدودیت‌ها در مورد بازار و تالارها و صنوف پرخطر

فرماندار زرند، با اشاره به وضعیت صعودی ابتلا افراد به کروناویروس در زرند، گفت: شرایط در شهرستان زرند بحرانی است.

فرماندار زرند، با اشاره به وضعیت صعودی ابتلا افراد به کروناویروس در زرند، گفت: شرایط در شهرستان زرند بحرانی است.

به گزارش صدای زرند، بیست و دومین ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار و با حضور حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب، دکتر علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین اجرایی، بهداشتی و درمانی شهرستان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

علی صادق زاده بر اجرای دقیق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: تیم نظارت ستاد با حضور در ادارات، مکانهای عمومی، سالن های ورزشی، فروشگاه های بزرگ و کوچک و… بر حسن اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با جدیت تشدید نظارت کنند.

فرماندار زرند تمامی مدیران و کارکنان ادارات و ارباب رجوع آنها را موظف به استفاده از ماسک بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و بر اجرایصحیح آن در سطح ادارات تاکید کرد.

او با بیان اینکه متاسفانه توصیه های اجتماعی و بهداشتی توسط همشهریان خصوصاً در مراکز و میادین عمومی و حتی در منازل شخصی با برگزاری مهمانی ها بدون در نظر گرفتن موازین بهداشتی، رعایت نمی‌شود، ادامه داد: رعایت فاصله اجتماعی امروز به حداقل ممکن رسیده است.

صادق زاده گفت: ستاد کرونا شهرستان آمادگی کامل داشته باشد تا در صورت نیاز و اعلام شبکه بهداشت و درمان، مصوبات جدیدی را جهت بازگرداندن محدودیت ها خصوصاً در رابطه با صنوف پرخطری همچون مراکز تجاری، رفاهی، پاساژها، بازار زرند، اغذیه فروشی ها و تالارهای پذیرایی اعمال کند.

انتهای پیام/