شهردار زرند:

ورودی شهر زرند به دوربین‌های پلاک خوان مجهز می‌شود

شهردار زرند از نصب و راه اندازی دوربین‌های پلاک خوان در ورودی شهر زرند خبر داد.

شهردار زرند از نصب و راه اندازی دوربین‌های پلاک خوان در ورودی شهر زرند خبر داد.

به گزارش صدای زرند، مهندس “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند با اعلام اینکه در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان زرند و ارتقا شاخص های امنیتی و اطلاعاتی، جلوگیری از بروز معضلات اجتماعی، پیگیری جرائم انتظامی و راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، عملیات نصب و راه اندازی دوربین پلاک خوان در ورودی شهر زرند از سمت کرمان به زودی اجرایی خواهد شد.

وی نصب دوربین‌های مدار بسته در معابر سطح شهرها را اقدامی موثر در راستای تامین امنیت شهرها عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح علاوه بر اقدامات پیشگیرانه می‌تواند در راستای روان‌سازی و کنترل ترافیکی شهر و هچنین ایجاد حس اعتماد مردمی و آرامش خاطر شهروندان برای عبور و مرور بی دغدغه در سطح شهر زرند مفید باشد.

شهردار زرند با اعلام اینکه این دوربین‌ها در ورودی و خروجی شهر به سمت کرمان نصب خواهند شد، افزود: در مرحله اول  این طرح دو عدد دوربین بر روی پایه ۱۱ متری نصب خواهد شد.

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهار امیدواری کرد این طرح تا پایان تیرماه به بهره برداری کامل برسد.

شهردار زرند در ادامه از راه اندازی دوربین نظارتی در میدان معلم خبر داد و افزود: این طرح نیز به زودی و از محل اعتبارات شهرداری اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/