ادامه دار بودن وضعیت قرمز در زرند/

مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای ۹ نفر دیگر در زرند/ افزایش بیماران کرونایی در زرند به ۱۵۸ نفر

طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۹ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زرند به ۱۵۸ نفر رسید.

طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست ۹ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زرند به ۱۵۸ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند به نقل از ستاد مقابله با کرونا شبکه بهداشت و درمان زرند، چند وقتی هست که روند ابتلا به کرونا در سایه بی توجهی برخی مردم در شهرستان زرند شتاب گرفته و علارغم تاکید فراون بر داشتن ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از اجتماعات غیر ضروری، ولی متاسفانه شاهدیم درصد رعایت این اصول بسیار مهم بهداشتی در سطح شهرستان به کمتر از ۲۰ درصد رسیده است.

متاسفانه در ابتلای همین ۹ نفر جدید، هم شاهد هستیم که ابتلای آنها در اثر بی توجهی به رعایت دستورات بهداشتی در یک مهمانی خانوادگی اتفاق افتاده است.

چرا برخی ها با بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی و تمکین در قبال دستورات سلامت محور، هم خودشان را به بیماری مبتلا کرده، دیگران خاصه افراد دارای بیماری‌های زمینه ای را در معرض خطر انداخته و علاوه برآن، فشار مضاعفی بر کادر بهداشت و درمان شهرستان زرند وارد می کنند.

در شکست چرخه بیماری کرونا همه مسئولیم، اگر سلامتی خود و دیگران برامون اهمیت دارد هر کوتاهی و سهل انکاری را کنار بذاریم.

انتهای پیام/