فرماندار زرند:

توسعه سرانه آموزشی زرند در دستور کار جدی شورای آموزش پرورش/ احتمال بازگشت طرح شیفت بندی مدارس زرند در سال تحصیلی جدید

فرماندار زرند با بیان اینکه چشم انداز مشارکت و میزان سهم صنایع و معادن فعال شهرستان در افزایش سرانه آموزشی زرند دیده شده است، گفت: توسعه سرانه آموزشی شهرستان زرند در دستورکار جدی و اولویت شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه چشم انداز مشارکت و میزان سهم صنایع و معادن فعال شهرستان در افزایش سرانه آموزشی زرند دیده شده است، گفت: توسعه سرانه آموزشی شهرستان زرند در دستورکار جدی و اولویت شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌زاده” فرماندار زرند در نشست شورای آموزش و پرورش زرند که با حضور سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: از زحمات و تلاش های کادر بهداشت و درمان و معلمان و مدیران آموزشی شهرستان زرند جهت کنترل، مقابله، درمان و فراهم نمودن زیرساخت های آموزشی دانش آموزان در فضای مجازی در پی شیوع کرونا ویروس تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به شروع موج دوم شیوع این بیماری در بعضی از مناطق کشور و وضعیت بحرانی شهرستان زرند، تمامی مدیران و کارکنان ادارات و ارباب رجوع آنها را موظف به استفاده از ماسک بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دانست و بر اجرای صحیح آن در سطح ادارات تاکید کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه با بهره برداری از کارخانه تولید فولاد زرند ایرانیان و تولید شمش فولادی در آینده نزدیک در زرند، جهشی فوق العاده و چشمگیری در توسعه صنعت و معدن و اقتصاد زرند رخ خواهد داد، گفت: باید نگاه و تفکر توسعه سرانه آموزشی شهرستان زرند در دستورکار جدی و اولویت شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی ادامه داد: با بخش صنایع و معادن شهرستان زرند طی جلسات و مذاکرات متعددی که داشتیم، نگاه ویژه ای نیز به این موضوع دارند و جهت کمک و مساعدت در این زمینه و افزایش کلاس های درس و توسعه فراگیر سرانه آموزشی در راستای سهم، مشارکت و مسئولیت های اجتماعی خود اعلام آمادگی کرده اند.

صادق‌زاده در این راستا، از مشارکت شرکت فولاد زرند ایرانیان با تامین اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی جهت ساخت مدرسه ای در روستای جلال آباد زرند تا پایان سال‌جاری خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش زرند همچنین از حمایت ویژه این شرکت از محصولات صنایع دستی دانش آموزان خوش ذوق خردسال ابتدایی زرندی خبر داد و بر عملیاتی نمودن مصوبات حمایتی شورای آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه تاکید کرد.

احتمال بازگشت طرح شیفت بندی مدارس زرند در سال تحصیلی جدید

“حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش زرند نیز با اشاره به پایین بودن سرانه فضاهای آموزشی شهرستان و با بیان اینکه بیش از ۵ هزار نفر از دانش آموزان زرندی در مدارس غیرانتفاعی شهرستان مشغول به تحصیل می‌باشند، گفت: احتمالا در صورت مراجعه دانش آموزان غیرانتفاعی با توجه به شرایط اقتصادی به مدارس دولتی، مجبور به بازگشت طرح شیفت بندی مدارس در سال تحصیلی جدید بشویم.

انتهای پیام/