تعـداد بیماران شناســایی شده در زرند سه رقمی شد / مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونای ۶ نفر دیگر در زرند

طبق اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست تست کرونا در ۶ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به عدد ۱۰۲ نفر رسید.

طبق اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند، با مثبت شدن تست تست کرونا در ۶ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان به عدد ۱۰۲ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند، “علی رشیدی” رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند در این باره بیان داشت: ۵ نفر از این افراد سرپایی و یک نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی در مورد جنسیت و محل زندگی این بیماران گفت: ۴ مورد از این افراد مرد و دو نفر دیگر خانم هستند. ۵ نفر از این افراد ساکن شهر زرند و یک نفر اهل یکی از روستاهاست.

رشیدی در مورد سن این بیماران شناسایی شده بیان داشت: ۵ نفر از این افراد زیر ۵۰ سال سن دارند و یک نفر باقیمانده بالای ۶۰ سال.

رئیس مرکز بهداشت زرند تاکید کرد: طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۲۲ مورد بیمار جدید به آمار مبتلایان شهرستان زرند اضافه شده و این یک زنگ خطر برای سلامت شهروندان است که روند افزایشی بیماری در شهرستان در جریان است.

وی افزود: فقط تبعات یک افطاری در ماه رمضان نتیجه اش مثبت شدن ۱۳ نفر از جمع آن دورهمی تاکنون بوده است.

دکتر رشیدی خطاب به مردم شهرستان گفت: ما باید خودمان را با زندگی کرونایی وفق دهیم، بیشتر از خود ویروس کرونا، بی تفاوتی ما نسبت به مسائل بهداشتی و عدم رعایت دستورات بهداشتی خطرناکتر است.

وی بیان داشت داشت: این چند اصل را همیشه به خاطر داشته باشید: در جاهای شلوغ ماسک داشته باشید، فاصله فیزیکی (دو متری) از هم را رعایت کنید و هرگز از وسائل مشترک استفاده نکنید.

رشیدی افزود: عدم استفاده مشترک از قلیان توسط برخی افراد جوان و خطر انتقال بیماری را هم بسیار جدی بگیرید.

وی گفت: خواهشمند است هرگونه علائم اولیه بیماری کرونا را جدی و از تلفن ۴۰۳۰ مشورت بگیرید و یا به مرکز تشخیصی ۱۶ ساعته واقع در ابتدای خیابان شهید صدوقی جنب مسجد قمر بنی هاشم (ع) مراجعه نماید.

انتهای پیام/