رئیس مرکز بهداشت زرند:

تالارهای زرند از ۱۱ خرداد، «با ۵۰ درصد ظرفیت» و «به صورت رستورانی» بازگشایی می‌شوند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند از بازگشایی تالارهای پذیرایی این شهرستان از روز شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی این مرکز خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند از بازگشایی تالارهای پذیرایی این شهرستان از روز یکشنه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت جدی این مرکز خبر داد.

به گزارش صدای زرند، “ماشاالله عربپور” در این باره بیان داشت: طبق تصمیم گرفته شده، قرار است تالارها با رعایت فاصله بین میزهای پذیرایی و با کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت افرادی که روی هر میز می‌نشینند، بازگشایی شوند.

وی با بیان اینکه قرار است تا روز شنبه نامه‌ای در مورد جزئیات بیشتر از مرکز استان برای ما ارسال شود، اظهارداشت: تالارهای موظفند، ماسک در اختیار کلیه افرادی که به تالار وارد می‌شوند، قرار دهند و افراد باید در زمان حضور در مراسم ماسک بزنند.

عربپور تاکید کرد: برگزاری مراسم عروسی باید به صورت کاملاً ساده و بدون رسم و رسوم‌هایی نظیر روبوسی، حضور دی‌جی، عروس‌کشان و… انجام شود و به نوعی تالار تنها به صورت رستورانی و فقط محلی برای صرف شام می‌باشند.

رئیس مرکز بهداشت زرند محدود زمانی برگزاری مراسم در تالارها را ۰۸:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰ شب اعلام کرد و اظهارداشت: متاسفانه برخی از مراسم عروسی رفته‌رفته به صورت خانگی در حال برگزاری بودند و کنترل آن‌ها کار سختی بود که با این اقدام می‌توان نظارت بیشتری بر مراسم داشت.

وی افزود: کارشناسان ما بر تمامی مراسم برگزار شده در تمامی تالارها شهرستان نظارت جدی خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه خطایی که بهداشت عمومی را به خطر بیندازد، از فعالیت آن تالار از روز بعد جلوگیری بعمل می‌آید.

عربپور همچنین از عدم شناسایی بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زرند گفت و بیان داشت: خوشبختانه از نمونه‌های گرفته شده از ۱۰ فرد مشکوک، هیچکدام مثبت نبوده‌اند. مردم باید بدانند که اگر نکات بهداشتی و فاصله فیزیکی لازم بین خود و دیگران را رعایت کنند، قطعاً می‌توانیم این بیماری را شکست بدهیم و از شیوع آن جلوگیری کنیم.

 

لازم به توضیح است، با وجود اینکه شنیده شده است که برخی از تالارهای عروسی در مرکز استان به صورت رستورانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت می‌باشند، اما احتمال هرگونه تصمیم جدیدی در ادامه و تا روز شنبه در این زمینه برای شهرستان زرند وجود دارد.

 

انتهای پیام/