بعد از خبر ممنوعیت «دوچرخه‌سواری بانوان» در زرند/

بازگشایی «پارک بانوان» زرند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

بعد از انتشار خبر «ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان» در انظار عمومی در زرند، امروز خبری خوشحال‌کننده از بازگشایی پارک بانوان زرند مطرح شد که می‌تواند بخشی از نارضایتی‌هایی که بین برخی بانوان زرندی از خبر قبل ایجاد شده بود را کاهش دهد.

بعد از انتشار خبر «ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان» در انظار عمومی در زرند، امروز خبری خوشحال‌کننده از بازگشایی پارک بانوان زرند مطرح شد که می‌تواند بخشی از نارضایتی‌هایی که بین برخی بانوان زرندی از خبر قبل ایجاد شده بود را کاهش دهد.

به گزارش صدای زرند، خبر ممنوعیت «دوچرخه سواری بانوان» در انظار عمومی در زرند بازخورد زیادی داشت و اعتراضاتی از سوی برخی افراد به ویژه بانوان در فضای مجازی و حقیقی در پی داشت، تا جایی که عنصر ضدنظام، «مصی علی‌نژاد»، در صفحه شخصی خود با انتشار پیامی و با استفاده از عناوینی چون «داعش» و «طالبان» به این اقدام واکنش نشان داد.

اما امروز خبر بازگشایی پارک بانوان در زرند می‌تواند خبری خوشحال‌کننده باشد. “مهدی برهانی‌نژاد” عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر زرند در این باره گفت: پارک بانوان زرند در محل پارک شهید از امروز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود و با توجه به ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان در انظار عمومی، بانوان زرندی می‌توانند در محیطی امن و آرام از این پارک و امکانات آن استفاده نمایند.

وی از توجه جدی کمیسیون فرهنگی و اعضای شورای شهر به مسائل فرهنگی زرند و کمبودهای موجود در این حیطه گفت و بیان داشت: کمیسیون فرهنگی در این رابطه تاکنون چندین جلسه برگزار کرده است و تصمیم‌هایی برای بهبود شرایط گرفته شده است و در ادامه نیز جلسات با جدیت بیشتر و به صورت هدفمند و با حضور صاحبنظران برگزار خواهند شد تا شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

برخی افراد بازگشایی پارک بانوان در این شرایط را سرپوشی بر تصمیم «ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان» می‌دانند و احتمال تعطیلی و غیرفعال شدن آن را در آینده نزدیک می‌دهند که امیدوارم نه تنها این موضوع هرگز اتفاق نیفتد، بلکه با توجه به نیازی که در زرند وجود دارد، شاهد توجه ویژه اعضای شورای شهر و شهرداری به راه‌اندازی پارکی دیگر و با امکانات بیشتر در نقطه دیگری از شهر هم باشیم، تا بانوان زرندی که حداقل نصف جمعیت این شهر و شهرستان را تشکیل می‌دهند بتوانند با خیالی آسوده و در محیطی کاملاً اَمن به ورزش‌ها و بازی‌هایی مورد علاقه خود، بپردازند.

لازم به توضیح است که طبق بررسی‌هایی که چندی پیش توسط خبرنگار صدای زرند از پارک بانوان بعمل آمده بود، این پارک گاهاً در روزهای جمعه که اوج اوقات فراغت بانوان می‌باشد، تعطیل بوده که امیدواریم از این پس، سازماندهی این پارک بهتر و با جدیت بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام/