طی 24 ساعت گذشته؛

شناسایی ۶ مورد جدید مبتلا به کرونا در زرند / آمار کرونا در زرند نزدیک ۳ رقمی شدن

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان زرند به ۹۴ نفر رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان زرند به ۹۴ نفر رسیده است.

به گزارش صدای زرند، دکتر “علی رشیدی” رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند ضمن ابراز نگرانی از روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از آزمایش ۱۱ بیمار مشکوک به ویروس کرونا متاسفانه آزمایش ۴ مرد و ۲ نفر خانم بیمار مثبت اعلام شده است و در مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در زرند تا امروز سه شنبه ششم خرداد جاری به ۹۴ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه برگزاری مهمانی‌ها و شب نشینی‌ها، نه تنها درست نیست بلکه تنها به گسترده‌تر شدن زنجیره انتقال کمک می‌کند و حتی این انتقال می‌تواند خوشه‌ای باشد.
رشیدی با بیان اینکه در چند روز گذشته متاسفانه افزایش بی سابقه ای داشته ایم و بیش از ۸۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی بوده است.

وی رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی مناسب بین اعضای خانواده و پرهیز از ترددهای غیرضروری و دید و بازدیدهای فامیلی، را مهمترین راه پیشگیری از همه‌گیری و تضمین سلامت افراد دانست و بر تداوم همراهی و همکاری مردم در قطع زنجیره شیوع کرونا، تاکید کرد.

انتهای پیام/