صبح امروز صورت گرفت؛

تحقق خواسته دیرینه مردم روستاهای ده چنار و سلیمان آباد زرند

صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان زرند، خواسته دیرینه اهالی روستاهای ده چنار و سلیمان آباد زرند با بهره برداری از باند دوم بلوار زرند – ده چنار، تحقق یافت.

صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان زرند، خواسته دیرینه اهالی روستاهای ده چنار و سلیمان آباد زرند با بهره برداری از باند دوم بلوار زرند – ده چنار، تحقق یافت.

به گزارش صدای زرند، طی مراسمی با حضور امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، صادق زاده فرماندار، مهدلو شهردار و جمعی از مسئولین اجرایی و راهور شهرستان، از باند دوم جاده زرند به ده چنار بهره برداری شد.

“علی صادق زاده” فرماندار زرند در این خصوص گفت: با توجه به حادثه خیز بودن محور مذکور و آسفالت و عملیات نیوجرسی گذاری اخیر این محور پرتردد روستایی به طول ۲ کیلومتر با ۱۲ هزار متر مربع آسفالت و ۱۸ هزار متر مکعب خاکریزی با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تامین و هزینه بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی و ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی شهرستان خصوصا محور های مواصلاتی روستایی در سال گذشته و همچنین با اشاره به ترافیک بالای این محور و حوادث جانی و مالی که متاسفانه تا کنون در این محور رخ داده است، اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از باند دوم این محور دیگر شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

“محمدرضا مهدلو” شهردار زرند نیز در این مراسم از انجام بخشی از تعهدات شهرداری مبنی بر جدول گذاری قسمت ابتدای این بلوار ظرف چند روز اینده خبر داد و گفت: کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی، تسهیل در ترافیک عبوری، ارتقای سیما و منظر شهری از اهداف اجرای این طرح است.

وی احداث دوربرگردان و آماده سازی زیر ساختهای اصلی این جاده را از دیگر برنامه های این شهرداری اعلام کرد و افزود: طی چند روز آینده این طرح وارد فاز اجرائی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فرمانداری زرند