در دورهمی متولیان فرهنگی شهر زرند مطرح شد:

خبرهای خوب شهردار و شورای شهر زرند برای بلوار جنت

در اولین دورهمی متولیان فرهنگی شهر شهر زرند در شورای اسلامی این شهر که به همت کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد، تصمیم‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی در زمینه ساماندهی بلوار جنت زرند گرفته شد.

در اولین دورهمی متولیان فرهنگی شهر شهر زرند در شورای اسلامی این شهر که به همت کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد، تصمیم‌های فرهنگی و اجتماعی خوبی در زمینه ساماندهی بلوار جنت زرند گرفته شد.

به گزارش صدای زرند، از نکات جالب این جلسه این بود که برای اولین بار از بدو تاسیس شورای شهر زرند، برگزاری یک جلسه با حضور همه متولیان فرهنگی زرند برگزار شد که می‌تواند نشان از مظلومیت واژه فرهنگ در ادوار گذشته شورا باشد.

در این جلسه مهدی برهانی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا هدف از تشکیل جلسه را توجه به کانون‌های تجمع شهر با نگاه ویژه به پیوست های فرهنگی و اجتماعی دانست.

وی گفت: ظاهراً ایام و شرایط کرونایی با توجه به موج های که می‌بینیم به این زودی تمامی ندارد و مردم باید به زندگی با کرونا عادت نمایند و مهم‌ترین عامل برای تحمل این سبک جدید زندگی توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و اجتماعی متناسب با این ایام است.

برهانی نژاد افزود: کانون‌های تجمع مردم شهر بویژه بوستانها و بولوارهای شهر بویژه بولوار جنت باید از لحاظ فرهنگی و اجتماعی برای این اهداف مناسب سازی شوند.

در این جلسه مدیران فرهنگی شهر از جمله مدیر ارشاد، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف، مسئولین بنیاد مهدویت، موسسات فرهنگی، حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری، بسیج هنرمندان و ارگان های همسو مانند نیروی انتظامی، پلیس راهور، مرکز بهداشت، بهزیستی، هلال احمر و سازمان سیما و منظر شهرداری ضمن استقبال از عزم جدی شورای شهر برای ساماندهی دغدغه‌های فرهنگی شهر و زیرساخت‌های آن به بیان دیدگاه خود پرداختند.

نظر به اهمیت موضوع رئیس شورا و شهردار نیز در این جلسه حضور داشتند و “ایرج رحمانی” رئیس شورا با تشکر از اقدام کمیسیون فرهنگی شهر برای برگزاری این جلسه تقسیم عادلانه خدمات رفاهی شهر را از اولویت‌های ساماندهی شهر دانست که خوشبختانه عملکرد شهرداری به این مسئله مهم در دو سال گذشته مطلوب بوده است.

“محمدرضا مهدلو” شهردار زرند نیز در این جلسه از آغاز فاز دوم احداث مسیر تندرستی و سلامت در بولوار جنت، ایجاد یک مسیر دوچرخه سواری مستقل در بولوار جانبازان، نصب تجهیزات جدید نورپردازی در بوستان سقاخانه برای ارتقاء امنیت اجتماعی در آینده ای نزدیک خبر داد.

مقرر گردید جلسات کارشناسی ویژه پیوست های فرهنگی و اجتماعی شهر با حضور کارشناسان، اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه ها در بعد ارتقاء امنیت روحی و روانی صدمه دیدگان از بیماری کرونا با فرایند چگونگی تولید محتوای مناسب در هفته آینده برگزار گردد.

انتهای پیام/