شناسایی ۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در زرند/ افزایش بیماران کرونایی به ۸۰ نفر

تا ظهر امروز ۱ خرداد ماه جاری، آزمایش ۵ نفر دیگر مثبت اعلام شد و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان زرند به ۸۰ نفر رسید.

تا ظهر امروز ۱ خرداد ماه جاری، آزمایش ۵ نفر دیگر مثبت اعلام شد و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان زرند به ۸۰ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند، طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان با مثبت شدن تست ۵ نفر دیگر، آمار بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان زرند به عدد ۸۰ نفر رسید.

متاسفانه ابتلای این ۵ نفر در یک مهمانی دورهمی طی چند روز گذشته، اتفاق افتاده و زنگ خطر جدی خواهد بود که افراد به دستورات بهداشتی پایبند باشند.

در سطح شهر دورهمی های عمومی افراد و مراسمات خانوادگی زیاد شده در این شرایط هر تجمعی باید مدیریت شود. تجمعات ضروری که چاره ای جزء برگزاری آن نیست (مانند مراسم تشییع جنازه، برخی جلسات مهم اداری و…) باید با حداقل افراد و با فاصله فیزیکی دو متری افراد از هم و با داشتن ماسک، برگزار گردد و تجمعات غیر ضروری (مانند مراسمات جشن تولد، افطاری، عروسی، مراسم ترحیم و…) موکدا برگزار نگردد.

از طرفی برخی مردم در سطح شهر و هنگام مراجعه به فروشگاه‌ها، بانک‌ها و … نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند که این هم در انتشار ویروس به افراد دیگر بسیار مهم است.

مجددا تاکید می شود در صورتی که افرادی دچار اختلال در حس بویایی و چشایی شده اند به بیماری کرونا شک کنند و حتما با شماره ۴۰۳۰ تماس و یا به مرکز درمانی ۱۶ ساعته واقع در میدان نماز جنب مسجد قمر بنی هاشم (ع) مراجعه نمایند.

انتهای پیام/