تا پایان هفته/

عملیات ایمنی مسیر رفت محور زرند – دهچنار به پایان می‌رسد

اداره راه و شهرسازی زرند از ابتدای این هفته عملیات نصب جداکننده های نیوجرسی در بین مسیر رفت و برگشت محور زرند و دهچنار را آغاز کرد.

اداره راه و شهرسازی زرند از ابتدای این هفته عملیات نصب جداکننده های نیوجرسی در بین مسیر رفت و برگشت محور زرند و دهچنار را آغاز کرد.

به گزارش صدای زرند، با وجود انجام مراحل آسفالت و خط‌کشی محور زرند – دهچنار توسط اداره راه و شهرسازی و اداره راهدرای این شهرستان، بهره برداری از آن به دلیل عدم ایمنی کامل به دلیل عدم وجود جداکننده‌های نیوجرسی در بین دو لاین رفت و برگشت به تاخیر افتاده بود.

پیش از این، خبر احتمال بهره برداری از لاین رفت این محور بعد از اتمام خط‌کشی در آن منتشر شده بود، اما پلیس راه زرند، به دلیل نزدیکی لاین رفت و برگشت و در نتیجه امکان تغییر جهت ناگهانی وسایط نقلیه که می‌تواند ایجاد خطر کند، ایمنی آن را ناکافی تشخیص داده و بهره برداری از آن را منوط به نصب جداکننده های نیوجرسی دانسته بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی زرند در گفتگو با صدای زرند از شروع عملیات نصب حدود ۱۳۰۰ متر جداکننده ی نیوجرسی و با هزینه ای حدود ۹۷۵ میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: این مبلغ با پیگیری اداره راه و شهرسازی زرند و با مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان از محل مربوط به ایمنی راهها این اداره کل تامین شد.

مهندس “عباس نورالدینی” با تشکر از اداره راهداری در نصب بخشی از دیوارهای نیوجرسی در ابتدای این مسیر و نیز حضور نیروهای این اداره در کنار کارکنان اداره راه و شهرسازی در احداث این راه، بیان داشت: ان‌شاالله اگر مشکل خاصی پیش نیاید کار نصب دیوارهای جداکننده تا پایان هفته به پایان می‌رسد.

وی افزود: در صورت که شهرداری زرند کار خط‌کشی و اصلاح قمست ابتدایی این مسیر که در محدوده شهری می‌باشد را به پایان برساند، به زودی این لاین از مسیر نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت.

انتهای پیام/