رئیس بانک رسالت زرند:

امکان دریافت تمام خدمات بانک رسالت به صورت غیرحضوری / تلاش بانک رسالت زرند در جهت آموزش خدمات غیرحضوری

رئیس بانک رسالت زرند از توجه ویژه‌ی این بانک بر آموزش خدمات غیرحضوری در روزهای اخیر خبر داد و بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری به مشتریان ارائه می‌دهد.

رئیس بانک رسالت زرند از توجه ویژه‌ی این بانک بر آموزش خدمات غیرحضوری در روزهای اخیر خبر داد و بیان داشت: بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات بانکی خود را غیرحضوری به مشتریان ارائه می‌دهد.

به گزارش صدای زرند، “حامد ثمره” بیان داشت: این بانک که در سال ۷۶ به عنوان صندوق قرض الحسنه رسالت فعالیت خود را از دیار کرمان آغاز، در مرداد ماه سال ۹۲ مجوز «نخستین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور» را از بانک مرکزی دریافت کرد.

وی افزود: بانک رسالت در حال حاضر با گذشت بیش از ۲۲ سال فعالیت، در عرصه بانکداری دیجیتال پیشتاز است و مشتریان آن می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز در بستر اینترنت از تمام خدمات بانکی حتی افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک، ساتنا، پایا و… بهره‌مند شوند.

ثمره گفت:‌ همچنین فعال‌سازی و مسدودی کارت، انتقال وجه، پرداخت قسط و قبوض، گرفتن گردش حساب و… از دیگر خدمات غیرحضوری این بانک است.

رئیس بانک رسالت زرند بیان داشت: این روزها شعبه بانک رسالت در زرند روند کاری خود را در جهت آموزش خدمات الکترونیک و اینترنتی گذاشته است و به همین منظور بسیاری از کارکنان ما در حال آموزش مستقیم و حضوری به مشتریان می‌باشد. به همین منظور سکوهای ارائه خدمات را به سکوهای آموزش خدمات الکترونیک تبدیل کرده‌ایم تا مشتریان را با انواع خدمات اینترنتی و غیرحضوری این بانک آشنا کنیم.

ثمره اظهارداشت: در واقع بانک قرض الحسنه رسالت، بانکی اجتماعی است که سعی دارد خدمات غیرحضوری را با هدف صرفه‌جویی در هزینه و زمان مشتری، آسان‌تر و ارزان‌تر ارائه کند.

لازم به توضیح است که مشتریان این بانک می‌توانند در هرساعتی از شبانه‌روز با تماس با شماره ۴۷۴۷-۰۲۱ از راهنمایی کارشناسان این بانک برخوردار شوند.

ResalatBank SZdfdg03

ResalatBank SZdfdg02  ResalatBank SZdfdg04 ResalatBank SZdfdg05

 

انتهای پیام/

گزارش و عکس: مسعود عربندوی