رئیس اتحادیه قنادان زرند اعلام کرد

نرخ فروش زولبیا و بامیه رمضان ۹۹ در زرند/ فروش فله از سوی قنادی‌ها ممنوع است

گلستانی رئیس اتحادیه قنادان زرند با اعلام ممنوعیت فروش فله‌ای زولبیا و بامیه از سوی قنادی‌ها در رمضان امسال گفت: مقرر شده است تا این قلم کالا به صورت بسته بندی و در اوزان نیم و یک کیلویی به صورت کاملا بهداشتی به مشتریان عرضه شود.

رئیس اتحادیه قنادان زرند با اعلام ممنوعیت فروش فله‌ای زولبیا و بامیه از سوی قنادی‌ها در رمضان امسال گفت: مقرر شده است تا این قلم کالا به صورت بسته بندی و در اوزان نیم و یک کیلویی به صورت کاملا بهداشتی به مشتریان عرضه شود.

“محمد گلستانی” رئیس اتحادیه صنف سوهان پزان و قنادان شهرستان زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، در خصوص آخرین وضعیت تولید، فروش و قیمت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط ویژه کرونایی اظهار کرد: امسال، زوبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان، با شرایط ویژه‌ای پخت و به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به این نکته که باید زولبیا و بامیه از مراکز معتبر و مجاز خریداری شود، ادامه داد: فروش زولبیا و بامیه به صورت فله در تمامی مراکز عرضه و قنادی‌ها، ممنوع است.

گلستانی با بیان اینکه ۳۰ واحد صنفی قنادی در شهرستان زرند مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: تمامی قنادان شهرستان زرند موظف به رعایت تمامی نکات بهداشتی در هنگام پخت بوده و به هنگام عرضه نیز می‌بایست اقدام به بسته‌بندی کاملا بهداشتی در ظرف‌های درب بسته در اوزان مختلف نیم و یک کیلویی کنند.

وی در خصوص نرخ فروش زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، مقرر شد تا زولبیا درجه یک با قیمت هر کیلو ۱۸ هزار تومان، بامیه‎ی درجه‎ی یک با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار تومان و زلوبیا و بامیه درجه ۱ با قیمت هر کیلو ۱۹ هزار تومان در شهرستان زرند عرضه می شود.

رئیس اتحادیه قنادان زرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل و تخلف در مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، با تماس با شماره تلفن های ۱۲۴ و ۳۳۴۳۷۲۷۲ مراتب را به واحد بازرسی اتاق اصناف زرند اطلاع دهند.

 

zolobia99

 

انتهای پیام/