در خانه بمانید، از خانه بخرید/

فروشگاه اینترنتی زرسوق به زودی آغاز به کار می‌کند

زرسوق (بازار اینترنتی زرند) امکان جدید از صدای زرند است که با هدف خدمت‌رسانی به مردم عزیز و شریف زرند به زودی و با ارائه انواع مختلف کالای مورد نیاز شما آغاز به کار می‌کند.

زرسوق (بازار اینترنتی زرند) امکان جدید از صدای زرند است که با هدف خدمت‌رسانی به مردم عزیز و شریف زرند به زودی و با ارائه انواع مختلف کالای مورد نیاز شما آغاز به کار می‌کند.

به گزارش صدای زرند، زرسوق در حال حاضر از طریق فضای مرورگرهای اینترنتی به آدرس (www.zarsooq.ir) و از طریق نرم‌افزار اندروید در دسترس می‌باشد و با پیگیری بخش فنی و اجرایی این سایت، به زودی آغاز به کار می‌نمایند.

در قدم اول و به زودی شما کاربران گرامی با استفاده از فروشگاه اینترنتی زرسوق به راحتی می‌توانید از منزل اقدام به خرید انواع مواد خوراکی، میوه، نان، گوشت، فست‌فود و انواع غذا بنمایید، اما هدف ما ورود تمام صنوف شهرستان زرند در این نرم‌افزار و افزایش کارایی آن برای شما عزیزان خواهد بود.

صنوف متقاضی می‌توانند با صحبت با بخش مدیریت این نرم‌افزار اقدام به عقد قرارداد در زمینه حضور در این بازار نمایند که در این زمینه همکاری و هزینه ورود صنوف به مدت ۱ ماه در این نرم‌افزار رایگان می‌باشد و در ادامه در صورت رضایت می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای جزئی اقدام به فروش محصولات و کالای خود از طریق این نرم‌افزار بنمایند.

هدف اصلی زرسوق رضایت مشتری می‌باشد و بر همین اساس با شعار «همیشه حق با مشتری است» اقدام به توزیع کالاهای خریداری شده توسط شما در سریع‌ترین زمان ممکن می‌نمایند و شما عزیزان در صورت عدم رضایت از خرید خود می‌توانید محصول خریداری شده را تحویل نگیرید و در صورت پرداخت وجه، وجه مورد نظر به شما مسترد خواهد شد.

شما کاربران گرامی می‌توانید هم‌اکنون نسخه اندروید این سایت را از طریق کافه‌بازار (https://cafebazaar.ir/app/app.zarsooq.ir) دریافت کنید و ان‌شاالله در آینده نسخه آی‌او‌اس (iOS) این سایت نیز آماده و منتشر خواهد شد.

منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان در استفاده هرچه بهتر از این نرم‌افزار هستیم.

انتهای پیام/