بیماران قطعی کووید – ۱۹ در زرند ۴۴ نفر شدند

طی دو روز گذشته، آزمایش کرونا ۲ بیمار دیگر در زرند مثبت شده است که با این ۲ بیمار، تعداد کل بیماران قطعی کووید – ۱۹ در این شهرستان به ۴۴ نفر رسید. به گزارش صدای زرند، از اعلام اولین بیمار مبتلا به کرونا در زرند تا امروز حدود ۴۶ روز می‌گذرد که می‌توان گفت […]

طی دو روز گذشته، آزمایش کرونا ۲ بیمار دیگر در زرند مثبت شده است که با این ۲ بیمار، تعداد کل بیماران قطعی کووید – ۱۹ در این شهرستان به ۴۴ نفر رسید.

به گزارش صدای زرند، از اعلام اولین بیمار مبتلا به کرونا در زرند تا امروز حدود ۴۶ روز می‌گذرد که می‌توان گفت تاکنون به طور متوسط هر روز یک نفر بیمار شده‌اند، که این موضوع می‌تواند برای شهر کوچکی مانند زرند نگران‌کننده باشد.

متاسفانه از مجموع ۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در زرند، تاکنون ۵ نفر هم فوت شده‌اند که با این وجود درصد فوتی‌ها نسبت به کل بیماران قطعی شناسایی شده بیش از ۱۱ درصد می‌باشند، این در حالی است که تعداد فوتی‌ها در کشور و جهان حدود ۶ الی ۷ درصد می‌باشد.

لازم به توضیح است تعداد زیادی از این بیماران در شهرستان زرند یا کاملاً بهبودیافته‌اند یا تحت نظارت در منزل در حال قرنطینه می‌باشند، اما بنا به اعلام مسئولین بهداشت و درمان زرند، حال یکی از بیماران بستری شده در زرند چندان مناسب نیست و به عنوان مریض بدحال تحت بستری می‌باشد.

طبق آمار رسمی ارائه شده، در حال حاضر بیش از دو میلیون و دویست‌هزار نفر در جهان دچار این بیماری منحوس شده‌اند که متاسفانه از این تعداد حدود ۱۵۰ هزار نفر فوت کرده‌اند.

آمار رسمی ارائه شده در ایران نیز نشان می‌دهد حدود ۸۰ هزار نفر در ایران به این بیماری مبتلا هستند و متاسفانه حدود ۵۰۰۰ نفر در اثر این بیمار جان خود را از دست داده‌اند و خوشبختانه حدود ۵۴ هزار نفر از این بیماران بهبودیافته‌اند.

 

 

انتهای پیام/