رئیس دادگستری زرند:

اقدامات قضائی، مانع از توقف چرخ تولید در زرند شده است

رئیس دادگستری زرند رسیدگی به مشکلات کارخانجات بزرگ صنعتی و جلوگیری از بیکار شدن کارگران تا حل مشکلات ایمنی معادن و رسیدگی به مشکلات استخدامی شرکت ها را از جمله اقدامات دستگاه قضا در این شهرستان اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات قضائی، مانع از توقف چرخ تولید در زرند به دلیل مسائل حقوقی و قضایی شده است.

رئیس دادگستری زرند رسیدگی به مشکلات کارخانجات بزرگ صنعتی و جلوگیری از بیکار شدن کارگران تا حل مشکلات ایمنی معادن و رسیدگی به مشکلات استخدامی شرکت ها را از جمله اقدامات دستگاه قضا در این شهرستان اعلام کرد و بیان داشت: اقدامات قضائی، مانع از توقف چرخ تولید در زرند به دلیل مسائل حقوقی و قضایی شده است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” گفت: در جهت تحقق شعار سال و حمایت همه جانبه از بنگاههای اقتصادی، کارخانجات و کارگاههای تولیدی، دستگاه قضائی برخورد قاطع با مفسدین و مخلین نظام اقتصادی را در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام “جهش تولید” از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: شعار امسال شعار حکیمانه ای است که پس از شعارهای مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی و آمادگی جامعه در جهت تولید و رونق کسب و کارهای داخلی و پرهیز از واردات بی رویه کالاهای خارجی، می‌تواند در جهت تبدیل تهدیدها و تحریم‌های دشمنان به فرصت و بهبود وضعیت تولید، اشتغال، معیشت و رفاه مردم مثمر ثمر واقع گردد.

وی بیان کرد: سال جدید را در حالی آغاز کرده ایم که جهان در حال مبارزه با ویروس کروناست. در این شرایط دستگاه قضا همراه و همگام با دستگاه های اجرایی جهت حفظ سلامت مردم حضور فعال داشته و با تهدیدکنندگان سلامت جامعه برخورد قاطع خواهند نمود.

حجت الاسلام محمدی افزود: شهرستان زرند با داشتن ذخایر و معادن خدادادی و همچنین فعالیت کارخانه‌ها و کارگاههای تولیدی متعدد به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور بشمار می‌رود.

رئیس دادگستری زرند گفت: با توجه به صنعتی بودن این شهرستان، به تبع آن، ناگزیر مشکلات و معضلات مربوط به جوامع صنعتی نیز در این شهرستان وجود خواهد داشت، لذا همچون سال‌های گذشته اجازه نخواهیم داد، چرخ تولید در این شهرستان به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی متوقف گردد.

وی اعلام کرد: دستگاه قضائی شهرستان در سال ۹۸ در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر “رونق تولید” با هدف حمایت حقوقی و قضائی از بخش تولید اقدام به برگزاری جلسات متعدد نموده است.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: خروجی این جلسات خوشبختانه منجر به حل مشکلات حقوقی و قضایی فیمابین مدیران چندین واحد صنعتی و تولیدی با پیمانکاران طرف قرارداد این شرکت‌ها شد که در نتیجه از بیکار شدن جمع زیادی کارگر، تکنیسین و مهندس در این شهرستان جلوگیری شد.

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان زرند اظهار داشت: اقدامات دستگاه قضائی با رویکرد پیشگیری، موجب شد تا از تشکیل بالغ بر ۵۰۰ پرونده قضائی و همچین برگزاری اعتصابات و تجمعات اعتراضی کارگری در سال گذشته جلوگیری شود و کارگران به حق و حقوق قانونی خودشان برسند.

این مقام قضائی اعلام کرد: با پیگیری های بعمل آمده از سوی دادگستری شهرستان زرند مشکلات ایمنی معدن باب نیزو مرتفع گردید و شرایط آغاز بکار معدن مذکور فراهم شد.

حجت الاسلام محمدی افزود: یکی دیگر از اقدامات دستگاه قضائی شهرستان رسیدگی به شکایات واصله در رابطه با مشکلات استخدامی پرسنل شرکت فولاد تکنیک زرند بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این رابطه صورت پذیرفت.

انتهای پیام/