فرماندار زرند عنوان کرد:

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی زرند در سال ۹۸

فرماندار زرند در دیدار با مدیریت برنامه ریزی استان کرمان عنوان کرد: تمامی پروژه های عمرانی زرند بر اساس اعتبار تخصیصی به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و یا با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده اند.

فرماندار زرند در دیدار با مدیریت برنامه ریزی استان کرمان عنوان کرد: تمامی پروژه های عمرانی زرند بر اساس اعتبار تخصیصی به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و یا با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده اند.

به گزارش صدای زرند، در دیدار “علی صادق زاده” فرماندار زرند و نورالدینی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار با دکتر جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، تامین و تخصیص اعتبارات شهرستان زرند در سال جاری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

صادق زاده در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و نگاه ویژه دکتر رودری به شهرستان زرند و همچنین افزایش ۳۰ درصدی اعتبارات سال گذشته زرند نسبت به سال ۹۷، از تخصیص بالای ۶۰ درصدی اعتبارات زرند در سال گذشته خبر داد.

وی به اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهرستان زرند در سال گذشته که جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات داشته اند، از جمله، ایمن سازی و بهسازی نقاط باقی مانده حادثه خیز محور گردنه ده علیرضا و کمربندی شرقی و دیگر محورهای مواصلاتی شهری و روستایی، بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی سینا، مجتمع های آبرسانی غربی و شرقی، پروژه آب آشامیدنی و کمربندی غربی زرند، قطعه پایانی محور زرند – کرمان و باند دوم پل مطهرآباد که ۱۰۰ درصد تکمیل شده اند، گفت: با تخصیص به موقع اعتبارات در سال گذشته گام های اساسی در عمران و آبادانی شهرستان زرند برداشته شده است که قدردان حمایت های رییس و عوامل سازمان برنامه و بودجه استان می باشیم.

فرماندار زرند همچنین به برخی از پروژه های در دست اقدام، نیمه تمام و یا در آستانه بهره برداری و تکمیل از جمله باقی مانده باند دوم کمربند غربی، کمربند شرقی، ساختمان دادگستری، مصلا بزرگ پیامبر اعظم (ص) و ساختمان پزشک قانونی زرند و محور زرند – سیریز – بافق اشاره نمود و خواستار تخصیص بموقع اعتبارات در سال جاری برای اتمام این پروژه ها شد.

دکتر رودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان، نیز با اشاره به وضعیت حساس موجود و شیوع کرونا در سطح کشور و محدودیت ها در تامین اعتبارات، یادآور شد: تا کنون هیچ گونه دستورالعمل ابلاغی بودجه ای سال جدید از مرکز به استان‌ها ارسال نشده است.

رییس سازمان برنامه بودجه همچنین با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری جهت برداشت مبلغ ۱ میلیون یورویی از صندوق توسعه ملی و راهکارهای بند ۱۱ مصوبه ستاد کرونا کشور و استفاده از ظرفیت های موجود داخلی استان‌ها از جمله ظرفیت های دهیاری ها، گفت: در مواقع ضروری و بحرانی همچنان در بحث بیماری‌های واگیردار، مجوز تصمیمات ویژه و مستقیم از سوی استانداران و فرمانداران داده شده است.

دکتر رودری همچنین از سفر خود در آینده ای نزدیک به شهرستان زرند و بازدید از پروژه های تکمیل شده، نیمه تمام و در دست اقدام زرند خبر داد و ابراز امیدواری کرد امسال نیز بتوانیم همچون سال گذشته نگاه ویژه ای به زرند داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی فرمانداری