فرماندار زرند:

بازار زرند فردا بازگشایی می‌شود / مردم رعایت نکنند، شرایط به قبل برمی‌گردد

صادق زاده فرماندار زرند بیان داشت: طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، بازار زرند و تمامی صنوف کم خطر در این شهرستان از فردا باز می‌باشند؛ اما پاساژها و تمامی صنوف پرخطر فعلاً تعطیل می‌باشند.

فرماندار زرند بیان داشت: طبق تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، بازار زرند و تمامی صنوف کم خطر در این شهرستان از فردا باز می‌باشند؛ اما پاساژها و تمامی صنوف پرخطر فعلاً تعطیل می‌باشند.

“علی صادق زاده” فرماندار زرند در گفتگو با صدای زرند، با بیان اینکه تمامی صنوف باید تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، اظهارداشت: تمامی واحدهایی که مجاز به فعالیت هستند باید دستورالعمل بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند و در صورت مشاهده مغایرت در اجرای این دستورالعمل سریعاً توسط تیم بازرسی که متشکل از فرمانداری، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دستگاه قضایی است پلمپ خواهند شد و مشخص نخواهد بود تا کی بازگشایی شوند.

وی فعالیت اقتصادی صنوف را وابسته به همکاری جدی مغازه داران و مردم دانست و بیان داشت: مغازه داران باید از هرگونه تجمع و شلوغی در مغازه و اطراف آن جلوگیری کنند و نکات بهداشتی را نیز رعایت فرمایند.

فرماندار زرند اولویت اصلی ستاد مبارزه با کرونا را سلامت مردم دانست و از همکاری مردم فهمیم و تمامی صنوف تشکر ویژه داشت و بیان داشت: در صورت مشاهده هرگونه اقدامی که برای سلامت مردم و جامعه خطردار باشد، شرایط را به حالت قبل برمیگردانیم.

 

“حسین نظری” رئیس اتاق اصناف زرند در گفتگو با صدای زرند، هم با بیان اینکه به زودی در مورد مغازه‌های فعال در پاساژها هم تصمیم گیری خواهد شد، گفت: تمامی مغازه‌ها برای فعالیت باید ظرف چند روز آینده اقدام به ثبت نام در سایت معرفی شده توسط وزارت بهداشت (www.salamat.gov.ir) نمایند و کد بهداشتی دریافتی را در محل مغازه نصب نمایند.

وی رعایت دستورالعمل بهداشتی توسط مغازه داران را الزامی دانست و از نظارت جدی بر اجرای این دستورالعمل خبر داد.

لازم به توضیح است بر اساس اعلام وزارت بهداشت، فعالیت‌های پرخطر برای شیوع کرونا در حوزه اصناف که در حال حاضر اجازه فعالیت ندارند شامل: آرایشگاه های مردانه و زنانه، رستوران‌ها، تالار پذیرایی و سالن مراسم، مراکز بازی، تفریحی، گیم نت، قهوه خانه ها، چایخانه و تریا، اماکن اقامتی، هتل ها، استخر، سونا و ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی می‌باشند.

انتهای پیام/