رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند خبر داد:

آمار مبتلایان به کرونا در زرند به ۳۰ نفر رسید/ بستری ۵ بیمار

رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند از شناسایی ۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و افزایش تعداد افراد مبتلا به این ویروس به ۳۰ نفر در شهرستان زرند خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند از شناسایی ۱ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و افزایش تعداد افراد مبتلا به این ویروس به ۳۰ نفر در شهرستان زرند خبر داد.


به گزارش صدای زرند، دکتر “علی رشیدی” رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: از آزمایش ۱۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا آزمایش یک نفر بیمار مثبت شده است و در مجموع شمار مبتلایان به ویروس کرونا در زرند تا امروز پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه به ۳۰ نفر رسید.

وی بر رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد و‌ افزود: افراد سن بالا باید بهداشت فردی به ویژه شستن دست و صورت را رعایت نمایند و بیشتر مراقب رعایت بهداشت باشند.

رشیدی با بیان اینکه حضور افراد در کنار هم شانس انتقال ویروس را افزایش می دهد، افزود: افراد سن بالا بیشتر در معرض خطر مبتلا شدن به کرونا قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند با بیان اینکه هم اکنون نیز ۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری هستند، بیان داشت: از عموم مردم میخواهیم با رعایت نکات بهداشتی و هشدارها هرچه زودتر شاهد شکست ویروس کرونا باشیم.

 

انتهای پیام/