رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند خبر داد:

ثبت چهار بیمار جدید کرونایی در زرند/ شمار مبتلایان به ۲۶ نفر رسید

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از افزایش بیماران مبتلا به کروناویروس در زرتد به ۲۶ نفر خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند از افزایش بیماران مبتلا به کروناویروس در زرتد به ۲۶ نفر خبر داد.

به گزارش صدای زرند، دکتر “علی رشیدی” رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان زرند به ۲۶ نفر رسید، خاطر نشان کرد: آزمایش ۸بیمار مشکوک جدید به استان ارسال شده بود که از این تعداد ۴ بیمار کرونایی دیگر در شهرستان زرند جواب آزمایش آنها مثبت شد و در مجموع تعداد مبتلایان به کرونا ویروس درشهرستان زرند به ۲۶ نفر رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند با اشاره به اینکه این موارد مثبت شامل ۲ مرد و ۲ خانم است، افزود متاسفانه تاکنون سه شهروند زرندی بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه سرعت انتقال ویروس کرونا از فرد به فرد دیگر بسیار زیاد است،افزود: حضور در اجتماعات و مکان های پر رفت و آمد می تواند چرخه انتقال این بیماری را افزایش دهد.

این مقام بهداشتی، با بیان اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، اظهار داشت: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند ، از دور همی و مهمانی جدا خودداری نمایند، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

انتهای پیام/