برای شکست کرونا راهی جز اینکه همه دیده‌بان بهداشتی باشیم، نداریم

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند بیان داشت: برای شکست کرونا راهی جز این نیست که همگی، دیده‌بان بهداشتی باشیم.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند بیان داشت: برای شکست کرونا راهی جز این نیست که همگی، دیده‌بان بهداشتی باشیم.

محمد اسلامی در گفتگو با صدای زرند ضمن ارائه این درخواست و لزوم تشکیل پویشی به نام “همه دیده‌بان بهداشتی هستیم”، گفت: همه می‌دانیم چه شرایط سختی را تجربه می‌کنیم، از یک طرف سرعت شیوع بیماری و از طرف دیگر عدم توجه برخی شهروندان به هشدارهای قانونی که از ستاد مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

وی افزود: طبیعی است که این بی‌تفاوتی‌ها نشان درک نادرست افراد نسبت به شرایط عمومی جامعه است و با رصد لحظه به لحظه ی فضای مجازی بعضاً شاهد نگرانی شهروندان بافرهنگ زرندی هستیم که از قانون شکنی تعدادی از صنوف گلایه مند هستند و از سویی هم بعضی شایعه پراکنی ها باعث اخلال در امر کنترل این بیماری شده است.

دبیر کارگروه رسانه و فضای مجازی دادگستری زرند با اشاره به تاکید رییس دادگستری و دادستان شهرستان برای مقابله با هر نوع حرکتی که در روند بهداشت عمومی و سلامت جامعه خلل وارد می‌کنند، گفت: اگر تمام دستگاهها به وظایف خود به شایستگی عمل کنند اما شهروندان همکاری نکنند اتفاق خاصی نمی افتد و در این شرایط باید همه مردم نسبت به مسائل اجتماعی حساس باشند.

اسلامی با تاکید بر حدیث شریف نبوی “کلکم راعٍ وکلکم مسئولٌ عن رعیّته” از تمامی شهروندان زرندی خواست همچون یک مسئول دلسوز در برابر جامعه ،خود را دیده‌بان بهداشت بدانند و تخلفات را به سیستم گزارش کنند که در اینصورت شکست دادن این ویروس بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رود، امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده