با رقم ۶۰۰ میلیارد ریالی/

تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری زرند به شورای شهر

مهدلو شهردار زرند لایحه بودجه ۹۹ شهرداری زرند را با رقم ۶۰۰ میلیارد ریالی به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم کرد.

مهدلو شهردار زرند لایحه بودجه ۹۹ شهرداری زرند را با رقم ۶۰۰ میلیارد ریالی به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم کرد.

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا مهدلو” شهردار زرند از بررسی و تصویب بودجه ۹۹ شهرداری زرند خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که به دنبال اجرایی کردن آنها می باشیم صرفه جویی در هزینه های جاری و سوق دادن بودجه به سمت پروژه های عمرانی می باشد.

وی چابک بودن شهرداری را مستلزم داشتن یک سیستم های مالی و اداری شفاف دانست و عنوان کرد: شهرداری ها تنها زمانی می توانند در خدمات دهی به شهروندان و انجام وظایف محوله به خوبی عمل نمایند که توانمندی‌های مالی لازم را داشته باشند.

شهردار زرند با اعلام اینکه لایحه بودجه شهرداری پس از بررسی و کارشناسی های متعدد و استفاده از تجارب کارشناسان خبره بسته شده است، گفت: متاسفانه مشکلات و عدم درآمدهای مالی مناسب یکی از مواردیست که گریبان شهرداری ها را گرفته است و این امر اداره امور شهر را برای شهرداری‌ها دشوار نموده است.

وی با اشاره به اینکه از امسال بودجه بر اساس عملیاتی تدوین شده، گفت: سازمان‌های شهرداری هم در ابلاغیه وزارت کشور باید به واحدهای اداری شهرداری تبدیل شوند.

مهدلو بودجه‌ی سال ۹۹ را با رویکرد عدالت اجتماعی و ایجاد تعادل و توازن خدمات در سطح شهر، پیشرفت و توسعه‌ی شهرک‌های کمتر توسعه‌یافته و افزایش کیفیت خدمات در تمام محلات شهر عنوان کرد و گفت: تحقق بودجه شهرداری به همکاری و ارتباط شهروندان باوشهرداری بستگی دارد.

وی بودجه سال آینده شهرداری را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال آینده با تلاش و همت و برنامه‌ریزی شهرداری، حمایت و همکاری اعضاء شورای اسلامی شهر بتوانیم این مهم را محقق کنیم و در جهت رشد و توسعه‌ی شهر و بالابردن کیفیت خدمات به شهروندان، گامی مهم برداریم.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی شهرداری زرند*** انتشار دهنده : میثم رضازاده