جزئیاتی از بیماران مبتلا به کروناویروس در زرند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: یک نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی و شمار بیماران در این شهرستان به چهار نفر افزایش یافته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: یک نفر بیمار جدید مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی و شمار بیماران در این شهرستان به چهار نفر افزایش یافته است.

به گزارش صدای زرند، “ماشاءالله عربپور” رئیس مرکز بهداشت زرند، اظهار داشت: فرد مبتلای جدید به کرونا، یک مرد ۳۶ ساله است که در یکی از کارخانجات این شهرستان مشغول به کار بوده است و به علت علائم سرفه، تنگی نفس و تب بالا بستری و پس از آزمایشات لازم تست کرونا وی مثبت اعلام شده است.

وی بیان داشت: تاکنون آزمایش ۲۶ مورد مشکوک به کرونا به مرکز استان ارسال شده است که از این تعداد آزمایش ۴ بیمار مثبت اعلام شده است.

مهندس عربپور بیان داشت: ۳ مورد قبلی مبتلا به کرونا در زرند شامل ۲ مرد یکی ۳۸ ساله و دیگری ۲۵ ساله که از یک خانواده و برادر بودند، و یک بانوی ۶۴ ساله می‌باشند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند یادآور شد: اولین مورد مبتلا به کرونا در زرند که بیماری ۳۸ ساله بود با تلاش شبانه روزی پزشکان و تیم پرستاری بهبود یافت و اکنون دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کند.

وی بر لزوم همکاری مردم و مغازه داران برای عبور از این شرایط تاکید کرد و به عموم مردم تاکید کرد که هرچه همکاری بیشتری با سیستم بهداشتی و درمانی داشته باشند زودتر و شاید تا بعد از ایام عید از شر این ویروس خلاص شویم اما اگر مردم همکاری نکنند مشخص نیست تا چه زمانی از دست این بیماری رهایی می‌یابیم.

“محمود خسروی” کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان زرند هم با تاکید بر اینکه شهروندان همچنان در خانه بمانند، گفت: خانواده های افرادی که مبتلا به ویروس کرونا شدند حداقل به مدت ۱۵روز حتی برای کار ضروری هم از خانه خارج نشوند و شرایط قرنطینه را به طور جدی رعایت کنند.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده