طی چند روز گذشته؛

پیگیری های نماینده مردم زرند و کوهبنان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس از پیگیری های خود در چند روز اخیر در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های زرند و کوهبنان سخن گفت.

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس از پیگیری های خود در چند روز اخیر در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان های زرند و کوهبنان سخن گفت.

به گزارش صدای زرند، “حسین امیری خامکانی” اظهار داشت: در این چند روز مرتب با فرمانداران دو شهرستان و مسئولین درمانی و رئیس بیمارستان امام علی (ع) و شبکه درمان و شبکه بهداشت دو شهرستان در ارتباط هستم.

وی افزود: هر روز در طی تماس با مسوولان دو شهرستان پیگیر فعالیت ها و کمبودها هستم و کمبودها را به کرمان و تهران منتقل میکنم.

امیری بیان کرد: هر روز از کم و کیف و تعداد و حال بیماران میپرسم و از طریق رئیس بیمارستان و شبکه های بهداشت و درمان خسته نباشید به پرستاران و پزشکان و پرسنل دارم.

وی تاکید کرد: دو روز پیش در تماس چندم با فرماندار کوهبنان مشکل ماسک مطرح بود. بحث تولید ماسک را مطرح کردم. مشکل پارچه بود که در تهران با خیریه ٧٨٠ تماس داشتم که کمک کردند و بعدا که چک کردم پارچه مخصوص تولید ماسک از یزد به کوهبنان در حال ارسال بود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان‌ در مجلس ادامه داد: چند روز قبل از طریق میدکو پیگیری کردم کمک کردند برای تهیه بعضی تجهیزات از جمله دماسنج دیجیتال برای کنترل ورودی ها که تهیه شد همچنین با پیگیری های بعدی مجموعه میدکو قرار شد مبلغی دیگر برای خرید تجهیزات بهداشتی و پزشکی برای واحدهای درمانی بهداشتی زرند تهیه نمایند.

وی تاکید کرد: امروز با استاندار محترم و ریاست محترم سازمان مدیریت استان برای تامین اعتبارات لازم برای بهداشت درمان زرند و کوهبنان تماس داشتم. همچنین امروز با ریاست محترم شبکه بهداشت زرند در چند نوبت برای رفع بعضی مشکلات آنها تماس داشتم.

امیری در خصوص پیشگیری از این ویروس خاطرنشان کرد: لازم است عزیزان در کانال‌ها و گروه‌ها فضای مجازی کمپین حضور مردم در خانه و تشویق به عدم حضور در اماکن عمومی برای قطع زنجیره ویروس داشته باشند و کمک به تولید ماسک و تجهیزات نمایند. روحیه به مردم خانه نشین و پرسنل درمانی بدهند.

وی ابراز کرد: از رسانه ها و کانال‌های رسمی دو شهرستان که اطلاع رسانی میکنند و هشدار و راهنمایی های مسئولین را منتقل می‌کنند سپاسگذارم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان اظهار‌کرد: در کنار سایر اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس منتظر جواب شورای محترم نگهبان برای لایحه بودجه بودیم که امروز ارسال شده و فردا دوشنبه کمیسیون در مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل جلسه می هد.

انتهای پیام/

منبع : روابط عمومی مجمع نمایندگان استان *** انتشار دهنده : میثم‌ رضازاده