فرمانده سپاه زرند:

تب سنجی و غربالگری مبادی ورودی و ضدعفونی و گندزدایی مراکز زرند توسط گروههای جهادی

فرمانده سپاه زرند از ضد عفونی و گندزدایی معابر و تب سنجی و غربالگری کرونا توسط گروههای جهادی این ناحیه خبر داد.

فرمانده سپاه زرند از ضد عفونی و گندزدایی معابر و تب سنجی و غربالگری کرونا توسط گروههای جهادی این ناحیه خبر داد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ پاسدار “اکبر کردی” گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با این ویروس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی و برخواسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ایران، همواره در کنار مردم عزیز، ولایتمدار و همیشه در صحنه بوده و این همراهی به ویژه در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و… برجسته و مشهود بوده است.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس عده ای در کشور گفتند که کار بسیج بعد از جنگ تمام شده و نیازی به نیروی مردمی نیست، اما همه مسئولین و مردم، نقش آفرینی بسیج در اجرای طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال به عنوان الگو و تجربه ای بسیار موفق و راهگشا دیدند و همه به این باور رسیدند که نه تنها بسیج نباید کنار گذاشته شود بلکه باید هر روز بالنده تر شود.

فرمانده سپاه زرند گفت: علاوه بر انجام اقدامات آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری، تمامی رده های بسیج در شهرستان، سالن های ورزشی، بسیج جامعه پزشکی، به منظور ادامه خدمات و کمک برای مقابله با ویروس کرونا بازگشت شرایط به وضع عادی آمادگی دارند و از خداوند متعال می خواهیم که هرچه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود.

سرهنگ کردی در ادامه از دیگر اقدامات جهت مقابله با ویروس کرونا، ضد عفونی کردن معابر و اماکن شهرستان را عنوان نمود و افزود: اردوی جهادی حوزه های مقاومت این شهرستان در حوزه استحفاظی خود کار ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن، عابربانک ها و تمام مراکز خدماتی در شهر زرند با حضور انجام می دهند.

وی افزود: در کنار این کار، گروهی از بسیجیان به همراه کادر مراکز بهداشتی در شهر و روستاها در مبادی ورودی مستقر و اقدام به تب سنجی و غربالگری می‌نمایند که جا دارد از همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم سلامت هستند تشکر نمایم.

کردی همچنین ادامه داد: تشکر دیگر از همه بسیجیان وذپاسدارانی که بدون هیچ چشم داشتی و مخلصانه به جهت مقابله با این ویروس تلاش و همکاری دارند و از همه مردم همیشه در صحنه می خواهیم که نهایت همکاری را با مراکز درمانی انجام دهند تا جلوی گسترش این ویروس گرفته شود.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده