جشن تولدی متفاوت برای یک کودک سرطانی در زرند

حس نوعدوستی جمعی از ورزشکاران زرندی در نجات یک دانش‌آموز که دچار بیماری سرطان شده بود و پرداخت هزینه درمان و گرفتن یک جشن تولد متفاوت برای او قابل تحسین بود.

حس نوعدوستی جمعی از ورزشکاران زرندی در نجات یک دانش‌آموز که دچار بیماری سرطان شده بود و پرداخت هزینه درمان و گرفتن یک جشن تولد متفاوت برای او قابل تحسین بود.

به گزارش صدای زرند، “فائزه رضازاده” اهل زرند در استان کرمان می‌گوید: باخبر شدم یکی از دانش‌آموزان خردسال یکی از روستاهای اطراف زرند به نام مصطفی دچار بیماری سرطان شده و والدینش توان پرداخت ۳۰ میلیون تومان برای پیوند استخوان را ندارند.

وی افزود: بلافاصله در فضای مجازی به اطلاع دیگر دوستان رساندم و در نهایت مبلغ جمع‌آوری و این کودک ۹ ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی پیوند استخوان پای راست قرار گرفت و از قطع پای این بیمار جلوگیری شد.

رضازاده گفت: از آنجایی که این دانش‌آموز علاقه زیادی به دوچرخه داشت تصمیم گرفتیم که یک مراسم شکرگزاری در قالب جشن تولد برگزار کنیم که مورد استقبال دوستان نیک‌اندیش قرار گرفت که علاوه بر اهدای دوچرخه، کادوهای متعددی به این دانش‌آموز اهدا شد.

در این مراسم والدین دانش‌آموز که از خوشحالی اشک شوق می‌ریختند از اقدام تحسین برانگیز خیران قدردانی کرده و اعلام کردند پس از انجام آزمایشاتی مشخص شد، فرزندمان دچار بیماری سرطان شده و به دلیل نداشتن توان مالی ناامید شده بودیم و اگر عمل پیوند روی پایش انجام نمی‌شد پزشکان مجبور به قطع پای فرزندمان می‌شدند.

لازم به توضیح است “کافه هنر” به مدیریت “علی رحمانی” هم مکانی را برای برگزاری جشن تولد به‌صورت رایگان در اختیار این خانواده قرار داد که باعث خوشنودی خداوند و تسکین آلام این دانش‌آموز ۹ ساله شد و این مراسم همراه با چند برنامه فرهنگی و ورزشی بود.

جشن تولدی متفاوت برای یک کودک سرطانی در زرند جشن تولدی متفاوت برای یک کودک سرطانی در زرند0 1

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده