شهردار زرند خبر داد:

به زودی؛ رونمایی از مستند زندگی شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم زرند

شهردار زرند گفت: مستند زندگی شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم زرند به نام “عزم عظیم” روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در سینما آزادی زرند رونمایی می شود.

شهردار زرند گفت: مستند زندگی شهید علی عظیمی اولین شهید مدافع حرم زرند به نام “عزم عظیم” روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در سینما آزادی زرند رونمایی می شود.

“محمدرضا مهدلو” شهردار زرند در گفتگو با صدای زرند از رونمایی زندگی شهید یگانه شهرستان زرند در طی هفته جاری خبر داد و گفت: نقش شهدای مدافع حرم در توسعه فرهنگ اسلامی و اقتدار ملی ایران خاص و بی نظیر است و آنها با نثارجان خود، خون تازه ای در رگ های ملت های اسلامی جاری کرده اند.

وی شهدای مدافع حرم را دلیل بیشتر شناختن اهل بیت و راه آنها عنوان کرد و گفت: اگر مدافعان حرم برای دفاع از حرمین شریفین نمی رفتند و با دشمنان تکفیری به مقابله بر نمی خواستند امروز شاید اثری از این حرمین نبود.

شهردار زرند به نقش پررنگ خانواده های این مدافعین نیز اشاره کرد و با اعلام اینکه صبر و استقامت این خانواده ها بعد از رشادت فرزندان و همسرانشان ستودنی است، گفت: امنیت پایدار مرزهای ایران و شهرهای مذهبی را مدیون خون این شهدای والا مقام هستیم.

وی به ساخت مستند شهید عظیمی اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف شهرداری در این خصوص ترویج و زنده نگه داشتن یاد شهداء و مدافعین حرم می باشد که سعی داریم این امر را به بهترین نحو ممکن در جامعه گسترش  دهیم.

شهردار زرند افزود: در این مجموعه که با نام “عزم عظیم” در تاریخ چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه رونمائی خواهد شد سعی کرده ایم مروری بر خاطرات تنها شهید شهرستان زرند داشته باشیم و به نوعی گوشه ای از رشادت های این شهید را از لنز دوربین برای همشهریان به تصویر بکشیم.

مهدلو مدت زمان این مستند را بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه عنوان کرد و ضمن قدردانی از همکاری خانواده این شهید بزرگوار گفت: ما باید بیش از گذشته در مسیر توسعه و تعالی مفاهیم انقلابی و اسلامی تلاش و در این عرصه پیشگام باشیم.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده