جمع‌بندی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی/

یک گام تا انتخاب کاندیدای انقلابیون زرند و کوهبنان

ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرند و کوهبنان در یک قدمی انتخاب کاندیدای مورد حمایت قرار گرفت.

ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی زرند و کوهبنان در یک قدمی انتخاب کاندیدای مورد حمایت قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه شماره ۴ این شورا با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شورا، نام ۵ نفر از کاندیداهای مورد حمایت خود را اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

“هر انتخابی کنید نتیجه آن به خود شما برمی‌گردد. مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)”

اکنون که انقلاب عظیم ایران اسلامی توانسته است پس از طی ۴۰ سالِ پر فراز و نشیب با رهبری حکیمانه امامین انقلاب و جانفشانی شهیدان گلگون کفن امثال سید الشهدای مقاومت و علمدار ولایت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی را به مهمترین کنشگر سیاسی در عرصه بین الملل تبدیل کند، بر همه معتقدین به ارزش های والای دینی فرض است که با عمل به فرامین ولی امر مسلمین جهان و با جهادی بی وقفه، مرزبندی دقیق با دشمنان و حفظ تقوای سیاسی، نه تنها در رفع هرگونه محرومیت و تبعیض از چهره جامعه اسلامی از پای ننشینند، بلکه مُجدانه به زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیندیشند و بکوشند.

در این کارزار سخت، امروز تلاش برای تشکیل مجلس انقلابی، مقدمه تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی و در نهایت با تکیه بر قدرت لایزال الهی و همراهی مردم عزیز به ویژه جوانان، گام دومی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند پس از انتخاب اعضا در مجمع نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان، و طی جلسات متعدد و هماهنگ و با برنامه ریزی دقیق و فشرده جهت انتخاب نیروهای متخصص، متعهد، باتقوا، کارآمد، قانون‌گرا، حامی محرومان، مطالبه‌گر و دارای مقبولیت اجتماعی و روحیه ضد اشرافی‌گری و با داشتن نگاه علمی و برنامه عملیاتی برای حل معضلات اصلی داخلی و خارجی کشور از بین ۱۰ کاندیدای معرفی شده به شورا، و پس از برگزاری جلسات کارشناسانه و شنیدن طرح ها و برنامه های این کاندیداها، ۵ نفر از آنان را که حائز آراء بیشتری از دیگر نامزدها بودند را برای اطلاع رسانی و ورود به مرحله نظرسنجی عمومی معرفی می‌نماید.

اسامی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان زرند بر اساس حروف الفبا، به شرح ذیل می‌باشند:

۱- آقای سیدعبدالرضا جعفری

۲ – خانم عفت شریعتی (نویسنده و محقق)

۳ – آقای دکتر نورالله صالحی

۴ – آقای مهندس محمدرضا مقدم

۵ – آقای دکتر عبدالحسین همتی

لازم به ذکر است که چهار تن از این افراد پس از نظرسنجی و طی تعهدنامه ای که داده اند همه به نفع کاندیدایی که بیشترین مقبولیت را در نظرسنجی ها خواهد داشت کنار خواهند رفت.وبه اطلاع عموم مردم شریف وانقلابی شهرستانهای زرند و کوهبنان خواهد رسید.

در پایان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند اعلام می‌دارد مجلس انقلابی مقدمه روی کار آمدن دولت انقلابی است و ما در تلاشیم تا این اصل مهم را در کنار مردم شریف و ولایت مدار زرند و کوهبنان به تحقق رسانده تا همه مردم همانطور که طعم عدالت انقلابی را چشیدند طعم مجلس انقلابی را هم بچشند. ان شاءالله»

والعاقبه للمتقین

روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرند

 

انتهای پیام/