زرند در یوم الله ۹ دی ماه امسال غرورآفرین ظاهر شد

در حالی ۹ دی ماه را پشت سر گذاشتیم که در بیشتر محافل سیاسی و مذهبی شهر صحبت از سخنان کوبنده فرمانده سپاه زرند در مراسم یوم الله ۹ دی است.

در حالی ۹ دی ماه را پشت سر گذاشتیم که در بیشتر محافل سیاسی و مذهبی شهر صحبت از سخنان کوبنده فرمانده سپاه زرند در مراسم یوم الله ۹ دی است.

به گزارش صدای زرند، این روز یادآور بصیرت مردم ایران است و به گفته مولا و مقتدای مان فتنه ها در پیش است.

صدای زرند به عنوان یک رسانه انقلابی مشروح کامل سخنرانی سرهنگ کردی فرمانده سپاه شهرستان زرند را به شرح زیر منتشر مینماید.

به گزارش روابط عمومی سپاه زرند، همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت تجمع انقلابی مردم ولایتمدار شهرستان زرند با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولین در حسینیه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.

سرهنگ “اکبر کردی” فرمانده سپاه زرند در تجمع انقلابی مردم شهرستان زرند با گرامیداشت روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: گرامی می داریم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را و قبل از هر بحثی به شدت محکوم می کنیم همه سران فتنه سال ۸۸ حامیان آنها که هنوز بعد از گذشت ۱۰سال با روشن شدن این همه اسناد و مدارک و روشنگری های نایب امام زمان (عج) هنوز خود را حامی فتنه و فتنه گران می‌دانند.

وی به وجود کلمه فتنه در قرآن کریم اشاره نمود و افزود: خداوند ۶۰ مرتبه در قرآن از فتنه اسم برده است. امام علی (ع) در صف مبارزه با فتنه و فتنه گران است، اما با گذشت چهل سال از نظام جمهوری اسلامی کمتر کسی پیدا شده مثل معلمین و اساتید، روحانیون و مربیان که فتنه را برای مردم روشن کرده باشد؛ خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی دارد که نمونه آن می فرمایند “الفتنه اشد من القتل” و در جایی دیگر می‌فرماید “الفتنه اکبر من القتل” یعنی فتنه شدیدتر و بزرگتر از قتل است.

وی افزود: اگر کسی از من و شما سئوال کند بدترین کار چیست خواهید گفت کشتن یک انسان مظلوم است، ولی خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید که فتنه بزرگتر و شدیدتر از قتل است.

وی بیان داشت: اما فتنه و فتنه گری چیست. فتنه از دست دادن اعتقادات و بارورهای و راه سعادت مردم بیان شده است که باعث دور کردن مردم از حق و حقیقت است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

سرهنگ کردی یادآور شد: براساس آیه قرآن و “قاتلوهم حتی لاتکون فتنه” با آنها بجنگبم و دیگر فتنه ای نباشد تا دین مخصوص خداوند شود و خداوند تکلیف شرعی برگردن من و شما گذاشته است که علیه فتنه و فتنه گری مبارزه کنیم، هرچند این روزها گاهاتشخیص حق از باطل و تشخیص فتنه این روزها سخت است.

کردی ادامه داد: امروز عده ای بعد از گذشت ۱۰سال از فتنه ۸۸ هنوز از فتنه گران حمایت می‌کنند و نمی‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند؛ اینها کسانی هستند که گوششان به لبان ولی فقیه نیست.

وی نهم دی ماه را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان نمود و افزود: نهم دی ماه روزی بود که مردم به صحنه آمدند و چشم فتنه را کور کردند.

فرمانده سپاه زرند با اشاره به سخن امام خامنه ای (مد ظله العالی) در خصوص فتنه ۸۸ گفت: مدتی که بگذرد، قلم های بسته روان شود و خواهند نوشت و شماها خواهید خواند و خواهید دید که در فتنه ۸۸ چه توطئه ای نهفته بود و الان ۱۰ سال از آن گذشته و بررسی کنیم که فتنه چه بوده و چه چیز باعث فتنه سال ۸۸ شده است.

عوامل فتنه سال ۸۸ چه بود؟

سرهنگ کردی بیان داشت: اولین مسئله در فتنه ۸۸ این بود که عده ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به منصب و مقامی رسیده بودند انقلاب و نظام را مال خود می دانستند و به مردم حق رای میدادنند اما توقع داشتند کسی از صندوق رای بیرون آید که مورد نظر و مهره خودشان باشد، مسئله این بود، عده ای به ریاست رسیدند اما به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر جیب خود و اطرفیان خود و تاسیس شرکت برای خود و فرزندان بودند و با هزینه بیت المال به قدرت، ثروت و روزنامه های رنگی رسیدند و با ساده ترین وسایل و امکانات وارد پایتخت شدند و در شمال تهران برج های چند طبقه ساختند و برایشان سخت است که فرد دیگری جلوی منظره او را بگیرد.

سرهنگ کردی مسئله دیگر را در به وجود آوردن فتنه ۸۸ جاه طلبان و دنیا طلبان دانست که احساس می کردند که امتیازات نفتی، پتروشیمی و انحصار تجارت از دست آنها بیرون میرود و ادامه داد: کسانی که با چشم خود می دیدند که قدرت از دست آنها گرفته می شود در سال ۸۸ بر علیه رای مردم شورش کردند و ۸ ماه کشور را دچار آشوب نمودند.

فرمانده سپاه زرند در ادامه به فرمایش حضرت امام (ره) اشاره نمود و بیان داشت: کسانی که می خواهند قدرت خود را حفظ کنند با شیطان پیوند می خورند و هر کس رانتی را به دست آورده و می خواهد قدرت خود را حفظ کند حضرت امام (ره) می فرماید قدرت وی با شیطان پیوند خورده است و الا مردم تشخیص می‌دهند که وی تاریخ مصرفش تمام شده وباید کنار بود.

فرمانده سپاه زرند بیان داشت: فتنه سال ۸۸ دلایل و مستندات روشن و محکمی دارد و که کسی نمیتواند خود را به نفهمیدن بزنند و نداند که دشمن در این فتنه هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی نداشته است.

وی ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ سران فتنه با شیطان پیوند خورده بودند و این فتنه در سال ۸۵ توسط فردی به نام جرج سورس کلید خورد و ۱۳۰ نفر از عوامل اصلی فتنه از جمله محمد خاتمی که دیدار محرمانه با جرج سورس داشته و خودش ادعا کرده که ما به دنبال براندازی نظام هستیم و این اسناد موجود است، کسی که ۸ سال سکان قوه مجریه کشور را به عهده دارد و با جرج سورس همراه و برای حفظ منافع خود با شیطان همراه می کند.

وی یادآور شد: فتنه ای که در سال ۸۸ شروع و ۸ ماه کشور را درگیر کردن و بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان خسارت مادی به نظام تحمیل کرد که با این رقم می شد ۲ میلیون فرصت شغلی ایجاد کرد.

سرهنگ کردی ادامه داد: ولی ببینید سران فتنه برای چند رای چه بر سر کشور آوردند، که خودشان هم اعلام کردند که هیچ تقلبی صورت نگرفته بود و بعد از گذشت بیش از ۳۰ انتخابات در کشور در رای مردم کوتاهی صورت نگرفته است

وی سران اصلی فتنه را هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی برشمرد و بیان داشت: این افراد با هم هم قسم شدند که ذره ای کوتاه نیاند و تا آخر با هم باشند و به هدفی که تغییر نظام جمهوری اسلامی بوده و هدف اصلی دشمن می‌باشد، برسند.

وی بیان داشت: اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا میرحسین موسوی را ستایش میکند، نخست وزیر رژیم صهیونیستی میرحسین موسوی را ستایش می کند که خداوند از آنها نگذرد و خدا میرحسین و عوامل فتنه را لعنت کند که دشمن از او چنین تعریف می کنند.
وی خسارت فتنه را برای کشور بسیار سنگین دانست و بیان داشت: بروید اسناد را نگاه کنید که در آن سال و سال ۹۶ و ۹۸ چه خسارت هایی بر کشور وارد شد و اگر نبود هدایتها و رهنمودهایی امام خامنه ای (مد ظله العالی) معلوم نبود چه بر سر کشور و نظام می آمد و نه تنها در بحث فتنه ۸۸ بلکه در طول چهل سال انقلاب اسلامی رهنمودهای امامین انقلاب چراغ راه ما بوده است.

فرمانده سپاه زرند در پایان سخنان خود در بحث برجام گفت: امروز عده ای در محافل و مجالس خود برجام را یک موفقیت و دستاورد می‌دانند اما برجام نه تنها دستاوردی برای کشور نداشت بلکه خسارات زیادی به کشور وارد کرد و این به خاطر این بود افراد گوش به حرف ولی فقیه ندادید چرا که امام خامنه ای مدظله العالی در خصوص برجام فرمودند : “برجام خسارت محض بود”، من به این مذاکرات خوش بین نیستم. اما مسئولان به این فرمایشات توجهی نکردند.

وی ادامه داد: باید بدانند که تنها راه برون رفت از همه مشکلات، اجرای فرامین حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی خصوصا اقتصاد مقاومتی است و هرجا ما گوش به فرمان بودیم پیروز شدیم و هرجا فرامین امامین انقلاب را عمل نکردیم عقب افتادیم.

وی در پایان سخنان خود با توجه به دشمنی استکبار گفت: مواظب باشیم فتنه ها همچنان در کمین من و شما هستند و حواسمان باشد فتنه ها گردن من و شما را نگیرند و از آزمون هایی که من و شما داریم سربلند بیرون بیائیم .انشاء الله

انتهای پیام/

خبرنگار: حسین بخشی *** انتشاردهنده: میثم رضازاده