دیدنی‌های جزیره زیبای کیش در سفر با شهر

دیدنی‌های جزیره زیبای کیش در سفر با شهر

درخت سبز

درخت سبز یا درخت لور درختی تنومند با قدمتی نزدیک به ششصد سال کهن‌ترین درخت موجود در جزیره کیش است که در قسمت شمالی جزیره و در مکانی معروف به دره پرتغالی‌ها قرار دارد. و جود این درخت در این مکان خود به جاذبه گردشگری جزیره تبدیل شده است.

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها و یا دلفیناریوم یک  مجموعه تفریحی با صد و هفتاد هکتار وسعت است که دارای مکان‌های مختلفی نظیر استخر دلفین‌ها و همچنین باغ پرندگان است.

در استخر دلفین‌ها حیواناتی نظیر دلفین‌ها، شیرهای دریایی و نهنگ‌ها نگهداری می‌شوند که دیدن نمایش زیبای آن قطعاً می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای شما باشد. اما همانطور که گفتیم تمام جذابیت‌های این مجموعه‌ فقط به موجودات دریایی ختم نمی‌شود و باغ‌های دل‌انگیزی همچون باغ پرندگان، باغ پروانه‌ها و باغ ارکیده و کاکتوس نیز در انتظار بازدید از شماست و باغ پرندگان با بیش از چهل و هفت  گونه پرنده یکی از بهترین هاست.

خلاصه اینکه پارک دلفین‌های کیش نمونه کم نظیری در کشور است و با تنوع بسیار مکان مناسبی برای تفریح و سرگرمی شما است.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی در تور کیش یکی از جزایر اطراف کیش است که از برترین مکان ها برای گردش محسوب می‌شود. این جزیره کوچک اما دیدنی با وسعتی حدود بیست و سه کیلومتر مربع چه از نظر تاریخی چه از نظر طبیعی از جایگاه خوبی برخوردار است و اگر مایلید با بومیان منطقه و نحوه زندگی آن‌ها آشنا شوید می‌توانید با قایق به این مکان برسید که این مسافت در حدود بیست و هشت کیلومتر از خود جریره کیش است.

پارک ساحلی میر مهنا

به گزارش سفر باتو، این پارک ساحلی زیبا در ساحل شمال و شمال غربی جزیره واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران زیادی است. که مکان زیبا با منظره چشم‌نواز محل مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت به همراه خانواده است. پس از بازدید از آن را فراموش نکنید.

اسکله تفریحی کیش

اسکله‌ تفریحی کیش که یکی از بهترین مناطق برای تماشای زیبایی‌های دریاست که طولی در حدود  چهار صد و سی متر دارد و تماماً از چوب ساخته شده است. تفریحات آبی متعددی نظیر قایق سواری و پاراسل و جت اسکی در آن مهیا است. همچنین لازم به ذکر است  این مکان دسترسی آسانی برای  باشگاه بولینگ، و سینما چهار بعدی دارد.

 

مراکز خرید پرطرفدار در جزیره کیش

مرکز خرید دامون

این مرکز خرید دارای یکصد فروشگاه لوکس و شیک است و کالاهایی  نظیر کیف و کفش و پوشاک و همچنین اسباب‌بازی در آن عرضه می‌شود. در طبقه آخر آن تراس و فود کورت مجهزی قرار دارد که علاوه بر خرید لذت صرف غذا در مکانی دلچسب با منظره زیبا را تجربه خواهید نمود.

در ضمن کافه و سوپر مارکت و شیرینی فروشی نیز درکنار درب ورودی آن قرار دارد.

مرکز خرید سارینا ۱

این مرکز خرید نیز یکی از پرطرف‌دارترین‌هاست که در کنار دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار دارد همچنین به دو هتل بزرگ داریوش و ارم هم بسیار نزدیک است. این فروشگاه مساحتی در حدود پنج هزار متر مربع دارد و دارای ده طبقه تجاری و اداری است گفتنی برندهای معتبری در اینجا دارای نمایندگی هستند.

بازار مرجان

بازار مرجان در کنار ساحل واقع شده است و دارای واحدهای مسکونی نیز هست و به خاطر معماری بسیار شیک و مدرن خود در بین گردشگران طرفداران زیادی دارد. داخل این مرکز خرید یک آکواریوم زیبا با هشتصد گونه آبزی قرار دارد و وجود بیش از سی آب نما زیبایی این مرکز خرید را دو چندان نموده است.

بازار مروارید

این بازار معروف از بزرگترین و معتبرترین مراکز خرید جزیره کیش است که دارای ده درب ورودی و هشت بازارچه است. این بازار نمادی از معماری هخامنشیان است.

در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را با برندهای معتبر تهیه نمایید، در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت هم در حال سرویس دهی می‌باشند.

بازار مریم

بازار مریم دارای فضای باز با معماری خاص است که به همین سبب باعث جذب مسافر گردیده است. در این بازار محصولات متنوع نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی عرضه می‌گردد. در محوطه بیرونی آن فضایی برای نشستن و استراحت وجود دارد.

بازار پردیس ۱

این بازار قدیمی یکی از بزرگترین مراکز خرید جزیره  است دارای دو طبقه و حدود  دویست  واحد تجاری متنوع است که کالاهای مورد نیاز شما را اعم از  پوشاک، کیف و کفش و محصولات آرایشی بهداشتی و زیورآلات در آن  ارائه می‌گردد.

بازار پردیس ۲

این بازار شعبه دیگری از پردیس است که در دو طبقه بنا شده است و مانند بازار پردیس ۱ شیک و مجهز بوده و کالایی‌هایی نظیر مواد خوراکی و لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین  پوشاک، کیف و کفش و چمدان و… در آن عرضه می‌گردد.

 

انتهای پیام/