پایه های داوری فوتبال زرند قوی تر از قبل

رشد کمی و کیفی داوران فوتبال و فوتسال در زرند طی سال‌های اخیر قابل توجه بوده است، به طوری که امسال شاهد افزایش حضور آن‌ها در لیگ‌های مختلف بوده ایم.

رشد کمی و کیفی داوران فوتبال و فوتسال در زرند طی سال‌های اخیر قابل توجه بوده است، به طوری که امسال شاهد افزایش حضور آن‌ها در لیگ‌های مختلف بوده ایم.

صدای زرند، احمدرضا ملکی؛ ورزش فوتبال بی شک یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ورزش‌های گروهی در جهان محسوب می‌شود؛ این رشته‌ی ورزشی این روز‌ها آنقدر پیش رفته است که می‌تواند شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جهان را تغییر دهد و حتی از آن به عنوان صنعت یاد می‌شود.

یکی از بحث‌هایی که در فوتبال در حال رشد و توسعه است و همانند سایر بخش‌ها جایگاه ویژه و تعیین کننده‌ای را به خود اختصاص داده و گام‌های بسیار ارزشمندی در جهت رشد و ارتقای سطح کیفی آن برداشته شده، بحث داوری فوتبال است.

این رشته در زرند نیز پیشرفت زیادی داشته است و “حمیدرضا بهجتی” رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند در این باره می‌گوید: “تعداد داوران فعال زرند در حال حاضر ۲۳ نفر می باشد که از این تعداد ۱۲ نفر در مسابقات کشوری و استانی قضاوت می‌کنند و ۳ نفر نیز داور ورزش فوتسال هستند”.

بهجتی همچنین می‌گوید: پایه های داوری فوتبال و فوتسال بانوان نیز در زرند شکل گرفته است و در حال حاضر چهار نفر داور فعال خانم داریم، که در استان قضاوت می‌کنند.

این آمار درحالی است که در حال حاضر جوان ترین داور فوتبال استان که به صورت حرفه ای فعالیت می‌کند، “رضا علیزاده” جوان زرندی است.

“سیدرضا مهدوی” نیز معروف ترین داور زرندی است که در حال حاضر در لیگ برتر کشور سوت می‌زند.

با بررسی‌های انجام شده می‌توان دریافت که ورزش فوتبال و فوتسال در زرند پیشرفت زیادی داشته است و این موضوع را می‌توان مدیون مربیان جوان این شهرستان بود.

از حاشیه های فوتبالی گرفته تا پیشرفت داوری در این شهرستان، همه این ها باعث شده است تا این ورزش در زرند بیش از پیش در بین جوانان طرفدار پیدا کند و به عنوان ورزش اول این شهرستان به شمار برود.

با ورود شرکت های صنعتی به حوزه های ورزشی امروزه ورزش زرند قدم های خود را محکم تر از گذشته دارد بر میدارد.