همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج)؛

برگزاری برنامه های متنوع مهدوی در زرند

رئیس بنیاد مهدویت شهرستان زرند از برگزاری برنامه های متنوع مهدوی طی این هفته در زرند خبر داد.

رئیس بنیاد مهدویت شهرستان زرند از برگزاری برنامه های متنوع مهدوی طی این هفته در زرند خبر داد.

حجت الاسلام “ابراهیم قاسمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با اشاره به اینکه مهدویت تمام عصاره اسلام است، بیان کرد: طی این هفته ۵ جشن در مساجد زرند برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در نماز جمعه روز گذشته نیز جشنی مهدوی برگزار شد، گفت: برگزاری دعای ندبه، نواختن زنگ مهدویت و برگزاری مسابقات مقاله و برشور هفتگانه امام زمان (عج) از دیگر ویژه برنامه هایی هستند که در این هفته اجرا شد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه زرند به عنوان شهر مهدویت در سطح کشور مطرح شده است، تصریح داشت: از ابتدای سال جاری نیز ویژه برنامه هایی مهدوی از جمله برگزاری کاروان های شادی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه مردم باید برای امام زمان (عج) تمام توان خود را بگذارند و کمک هایی در همین راستا به بنیاد مهدویت این شهرستان بکنند، ادامه داد: شهرستان زرند شهرستانی انقلابی و مهدوی است و در همین راستا باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا قدم هایی کوچیک و بزرگ برای امام زمان (عج) برداریم.

وی به روایتی از امام صادق (ع) اشاره کرد و بیان داشت”: هر کس یک قدم برای امام زمان (عج) بردارد مثل قدم گذاشتن در رکاب امام زمان (عج) می باشد.

انتهای پیام/