مدیری که کار موثری انجام ندهد، مدیر انقلابی نیست

رئیس دادگستری زرند در مراسم روز ۱۳ آبان ماه گفت: مدیری که ساعت ۷ بیاید و ۱۴ برود ولی کار موثری انجام ندهد و دچار روزمرگی باشد، مدیر انقلابی نیست.

رئیس دادگستری زرند در مراسم روز ۱۳ آبان ماه گفت: مدیری که ساعت ۷ بیاید و ۱۴ برود ولی کار موثری انجام ندهد و دچار روزمرگی باشد، مدیر انقلابی نیست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” در سخنرانی مراسم روز ۱۳ آبان ماه روز استکبارستیزی گفت: معتقدیم که مدیر انقلابی در تمام امورات احساس مسئولیت میکند، زمان و مکان نمی شناسد و همیشه در حال خدمت به نظام ولایی انقلابی، رهبری و مردم است.

امام جمعه ی موقت زرند با اشاره به نیرنگ بازی دشمنان انقلاب و نظام، بیان داشت: حواستان به خنده های دشمن باشد، هر چند مسئولان انقلابی ما هیچگاه فریب خنده را نمیخورند و اسیر خواست های پلید آنها نخواهند شد.

حجت الاسلام محمدی سپس خطاب به دانش آموزان، گفت: شما آینده سازان این انقلاب و چشم امید انقلاب هستید و خودتان را به سلاح علم و تقوی تجهیز کنید که بزرگترین هراس دشمنان تقویت جوانان ایرانی است.

وی با تاکید بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: ۴ عنصر مورد علاقه مردم و هم به نوعی مورد علاقه دشمنان است، ما بدنبال حفظ و تقویت این ۴ عنصر باید باشیم و دشمن نیز علاقه دارد این ۴ عنصر را که شامل دینداری، ولایت فقیه، اتحاد و وحدت مردم و ظلم ستیزی است را از ما بگیرد.

وی ادامه داد: همین شعار امروزِ مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر طاغوت و طغیانگری است، آمریکا مردم ما را نشناخته و باز هم نخواهد شناخت.

رئیس دستگاه قضایی زرند با تاکید بر ضرورت بسترسازی جامعه برای حضور جوانان نخبه و با انگیزه انقلابی در صحنه های مختلف اجتماع افزود: آفرین بر شما دانش آموزان و دانشجویان که به شایستگی در سنگر علم و دانش کوشش می کنید، بدانید هر چه در این مسیر خود را بیشتر تقویت کنید باعث خشم استکبار خواهید شد و از طرفی این کارتان مورد رضایت رهبری خواهد بود و اگر رهبری از ما راضی باشد قطعا امام زمان هم خوشنود خواهد بود.

انتهای پیام/