فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی زرند:

سنگ تمام بسیج زرند برای هفته بسیج دانش آموزی

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و مدیر کانون فرهنگیان شهرستان زرند از اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان زرند خبرداد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و مدیر کانون فرهنگیان شهرستان زرند از اجرای بیش از ۳۰ برنامه طی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان زرند خبرداد.

به گزارش صدای زرند، سروان سعیدی صبح دوشنبه در جمع دانش آموزان و فرهنگیان با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت‌: هفته بسیج دانش آموزی از ۷ آبان آغاز و تا ۱۳ آبان ماه ادامه دارد و در طول این هفته تعداد بیش از ۳۰ برنامه در سطح شهرستان زرند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شهدای دانش‌آموز شعار ایمان، قلم و شجاعت را به خوبی تفسیر و تبیین کردند،گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌ آموز، عاملی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر دانش‌آموز جامعه و نسل‌های آینده خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان زرند ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان زرند پیش‌بینی شده است.

سعیدی شعار هفته بسیج دانش‌آموزی را «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» عنوان کرد و گفت: در نخستین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره شهدا در مدرسه پسرانه دوره اول شهید علی عرب(شهید شاخص استان سال۹۸) و مدرسه دخترانه دوره اول شهید فکوری برگزار میشود،دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگیان بمنظور بیعت با شهدا تحت عنوان دانش‌آموز وفرهنگیان بسیجی، ایثار و تعالی معنوی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز و معلمان ،برگزاری یادواره شهدا در مدرسه پسرانه دوره اول دکتر شریعتی در روز ۱۲ آبان ،اجرای حلقه های تربیتی رهبر کوچک در سطح حوزه با حضور فرماندهان واحدها با موضوع گزارش فعالیت ها و تکریم بسیج دانش آموزی ،حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی پسر و دختر در نماز جمعه و قرائت بیانیه توسط یکی از دانش آموزان بسیجی قبل از خطبه های نماز جمعه اجرا می شود.

سعیدی به برگزاری صبحگاه مشترک واحدهای مقاومت دانش‌آموزی و نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط جناب سرهنگ اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند اشاره و افزود: آگاه‌سازی در جهت مقابله با حوادث و بحران‌ها و نحوه برخورد یا مدیریت بحران یکی از موضوعاتی است که در قالب رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی زرند برگزاری نشست های روشنگری، تبیینی و گفتمانی: استکبار ستیزی حول محور افول امریکا(استکبار)-تبیین نظریه مقاومت فعال و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس در این هفته و دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان زرند را یادآور شد و گفت: این دیدار تحت عنوان دانش‌آموز بسیجی، بصیرت و ولایت‌مداری در سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از مهم ترین برنامه های این هفته باتوجه به چهلمین سال تشکیل نهاد بسیج مستضعفین و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار است در بازه زمانی هفته بسیج دانش آموزی(۸ آبان) تا هفته بسیج ( ۵ آذر) به لطف الهی در ۴۰ هزار مدرسه ای که در سراسر کشور ۴۰ هزار یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی اجرا خواهد شد؛ جهت تحقق این رخداد ارزشمند بسیج دانش آموزی زرند با برگزاری سه یادواره شهدا در مدارس طرح شهید بهنام محمدی انجام وظیفه خواهد نمود.
مدیر کانون بسیج فرهنگیان زرند افزود : در هفته بسیج دانش آموزی تعامل خوبی با این نهاد در راستای هم افزایی اقشار بسیج در جامعه انجام شده و از مهمترین برنامه های این کانون دیدار با خانواده شهدا فرهنگیان ،بازدید علمی از کارخانه با محوریت معلم آینده ساز و دانش آموز انقلابی ، نشست روشنگری فرهنگیان .

سروان سعیدی آخرین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی را حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی عنوان و تصریح کرد: در یوم الله ۱۳ آبان ملت منسجم و یکپارچه ایران اسلامی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی خود را باشعار محوری “استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سر آغاز افول و فروپاشی آمریکا” و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند زد.

وی افزود: دشمنان از حضور یکپارچه و منسجم ملت ایران در صحنه‌های مختلف هراسان است؛ دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی و آینده‌سازان نظام با حضور خود بر وحشت و ترس دشمنان اسلام می‌افزایند.
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و مدیر کانون فرهنگیان شهرستان زرند در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: مهمترین هدف و پیام برنامه‌های این هفته توسعه و تعمیق فرهنگ وتفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی بالفعل و بالقوه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در انجام فعالیت های گسترده کمی و کیفی در عرصه های علمی-فرهنگی-معرفتی-سازندگی و اجتماعی به جامعه با هدف انتقال عالمانه میراث جاودان فرهنگ؛ ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده ساز دانش آموزان و معلمان آینده ساز جامعه شهرستان ، بصیرت‌افزایی و ترویج روحیه استکبارستیزی در جامعه است.