فرماندار زرند در نشست با سازمانهای مردم نهاد:

عملکرد سمن‌های زرندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، محسوس است

فرماندار زرند در نشست با سازمانهای مردم نهاد این شهرستان گفت: عملکرد سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) زرندی در کاهش و جلوگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی محسوس و مطلوب بوده است.

فرماندار زرند در نشست با سازمانهای مردم نهاد این شهرستان گفت: عملکرد سازمانهای مردم نهاد (سمن ها) زرندی در کاهش و جلوگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی محسوس و مطلوب بوده است.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “علی صادق زاده” در نشست امروز با نمایندگان و مسئولین سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ضمن تشریح برخی از مسائل روز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، کشور و جهان، بیان داشت: عقیده ما بر تاثیرگذاری بسزای فعالیت‌های سمن ها در عرصه‌های مختلف است که تقویت و گسترش آن‌ها در برنامه‌های اولویت‌دار تیم اجرایی شهرستان قرار دارد.

وی از خودکشی، اعتیاد و طلاق به عنوان مهم‌ترین معضلات اجتماعی یاد کرد و اظهار داشت: هدف دشمن آسیب رساندن به جوانان و بنیان خانواده‌هاست که باید سازمان‌های مردم نهاد اغلب انرژی و تلاش خود را جهت اطلاع‌رسانی، مشاوره و فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها بکار گیرند.

رئیس شورای تامین شهرستان زرند با اشاره به طرح اخیر و موفقیت‌آمیز شورای تامین جهت ارتقاء سطح ایمنی و مراقبت از باغات پسته زرند و تاثیر بسزای آن در کاهش سرقت در سطح شهرستان، یادآور شد: باید رویکرد سلبی و قهری جدی در حوزه‌های مختلف و آسیب‌زای اجتماعی از جمله توزیع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و هنجارشکنان اجتماعی دنبال شود و محیط برای بزهکاران به شدت ناامن گردد.

صادق زاده با بیان اینکه خوشبختانه آمار خودکشی شهرستان نسبت به زمان مشابه سال قبل از کاهش بسیار چشمگیری برخوردار بوده، تصریح کرد: عملکرد سالجاری سمن‌های زرندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی با مشاوره‌های رایگان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگ‌سازی، ارائه خدمات متعدد بهداشتی، ورزشی و… محسوس است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی کامل دارند تا امکانات مورد نیاز سازمان‌های مردم نهاد را در حد توان با تمام قوت تأمین و همواره در کنار آن‌ها خواهیم بود و در این راه هیچ مضایقه نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/