طی پیامی/

پیام تبریک رئیس دادگستری زرند به مناسبت هفته دفاع مقدس

رئیس دادگستری زرند در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

رئیس دادگستری زرند در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند طی پیامی ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس، را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«هفته دفاع مقدس هفته اتحاد و همدلی ایثارو استقامت است که فرزندان ایران اسلامی با هر جنسیت، قومیت مذهب و دینی با جانفشانی ها و رشادت ها، شجاعانه درخت نورس انقلاب را به درخت تنومندی بدل کردند که از گزند همه طوفانهای زمان مصون مانده است.

دشمنان این مرزو بوم دریافته اند که از هیچ مسیری توان ورود به این کشور را ندارند لذا با شایعه سازی تشویش اذهان عمومی و مسموم نمودن فضای مجازی در پی کاهش اعتقادات مردم و دین گریزی ایشان هستند. امروزه ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی آحاد ملت است.

اینجانب هفته دفاع مقدس را به رهبر فرزانه انقلاب خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان زرند تبریک عرض نموده و ضمن گرامی داشت تقارن این هفته با ماه محرم ماه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالحسین علیه السلام امیدواریم که با الگو پذیری از سیره آن امام همام با تاسی از نهضت سرخ عاشورا و ادامه راه شهیدان در دوران دفاع مقدس بتوانیم از دستاوردهای اسلامی و انقلابی مان صیانت نمائیم.»

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده