اجرا طرح ارتقاء ایمنی پنج گانه در زرند(+تصاویر)

صبح امروز به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه محور زرند – یزد و کمیته راهبری جامعه ایمن، طرح ارتقاء ایمنی پنج گانه در روستای روح آباد زرند اجرا شد.

صبح امروز به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه محور زرند – یزد و کمیته راهبری جامعه ایمن، طرح ارتقاء ایمنی پنج گانه در روستای روح آباد زرند اجرا شد.

به گزارش صدای زرند، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در این باره بیان داشت: طرح ارتقاء ایمنی پنج گانه به منظور کاهش تلفات جانی و مالی در راستای کاهش حوادث رانندگی راکبین و سرنشین های موتورسیکلت در طول جاده ها به ویژه در راه های روستایی اجرا می‌شود.

مهندس “یحیی پورحبیبی” با اعلام اینکه از جمله اهداف اجرای این طرح آشنایی رانندگان موتورسیکلت و ادوات کشاورزی با نحوه تردد ایمن در جاده ها و رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و تردد در جاده های شهرستان است، گفت: از دیگر اهداف این طرح افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات می‌باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زرند افزود: انشاالله راکبین موتورسیکلت ها و ادوات کشاورزی در فراگرفتن موارد آموزشی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

“محمدحسین اثنی عشری” رئیس پلیس محور زرند-یزد نیز در رابطه با این طرح اظهارداشت: باتوجه به فصل برداشت پسته و پایان سفرهای تابستانی، طرح ارتقاء ایمنی پنج گانه از تلفات جانی و مالی در حال اجرا می باشد که اولین روستایی که این طرح در آن اجرا شد روستای روح آباد بود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح برای قریب ۵۰ دستگاه موتورسیکلت، ۳۰ دستگاه وانت و ۱۵ دستگاه ادوات کشاورزی شبرنگ، چراغ خطر و سایر وسایل ایمنی نصب شد، تصریح کرد: این طرح در تمام روستای اطراف زرند به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس محور زرند-یزد بیان داشت: یکسری تخلفات را موتورسیکلت سواران در جاده های زرند انجام می دهند، که از آن جمله می توان به حرکات مخاطره آمیز، تک چرخ زدن، عدم استفاده از کلاه ایمنی و… اشاره کرد.

اثنی عشری ابرازداشت: بر اساس ماده ۱۶۵ آیین نامه راهور راندن موتورسیکلت به موازات وسایل نقلیه در جاده ها ممنوع می باشد.

وی ادامه داد: در حوزه تصادفات جرحی برون شهری، زرند به همت همکاران راهور ناجا خوشبختانه ۴۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته ایم.

 

IMG 3615

IMG 3718

IMG 3706

IMG 3696

IMG 3691

IMG 3688

IMG 3677

IMG 3675

IMG 3668

IMG 3652

IMG 3648

IMG 3642

IMG 3631

IMG 3629

IMG 3624

IMG 3622

IMG 3617

 

انتهای پیام/