مدیرکل بهزیستی کرمان خبر داد:

۱۱ درصد از فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی استان کرمان در زرند هستند

صادقزاده مدیرکل بهزیستی کرمان در حاشیه افتتاح بزرگترین خانه کودکان و نوجوانان زرند از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان بد سرپرست و بی سرپرست استان کرمان در مراکز زرند خبر داد و بیان داشت: این تعداد ۱۱ درصد از کل فرزندان بهزیستی در استان کرمان می باشد.

مدیرکل بهزیستی کرمان در حاشیه افتتاح بزرگترین خانه کودکان و نوجوانان زرند از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کودکان و نوجوانان بد سرپرست و بی سرپرست استان کرمان در مراکز زرند خبر داد و بیان داشت: این تعداد ۱۱ درصد از کل فرزندان بهزیستی در استان کرمان می باشد.

به گزارش صدای زرند، در این آیین که با حضور دکتر بابایی مدیرکل دفتر امور کودکان بهزیستی کشور، دکتر خاکی معاون دفتر کودکان، دکتر موسوی قاصی مشاور بهزیستی و “علی صادق زاده” فرماندار زرند و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، دکتر “عباس صادق زاده” بیان داشت: ۷ مرکز نگهداری در شهرستان زرند به کودکان و نوجوانان در حال ارائه خدمات می باشد که در این زمینه بیش از ۱۵۲ کودک در حال دریافت این خدمات می باشند.

وی به مسئولیت های بالای این مراکز اشاره کرد و اظهار داشت: خانه کودکان و نوجوانان نقش مهمی در تربیت و همراه کردن کودکان با جامعه داشته و این مراکز همواره سعی دارند فرزندان در فضایی شبیه خانواده رشد پیدا کنند.

دکتر “محمد ابراهیمی” رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران کشوری و استانی در این شهرستان، با اعلام اینکه مجموعه بهزیستی به دنبال ارتقای سلامت اجتماعی است، گفت: خوشبختانه اداره بهزیستی زرند با حمایت های مردم خیراندیش در حوزه های پیشگیری و توانمندسازی های اجتماعی گامهای خوبی برداشته است.

رئیس اداره بهزیستی زرند نقش خیرین در ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: خیرین، بازوان توانمند بهزیستی هستند که بدون هیچگونه چشمداشتی در خصوص رسیدگی به جامعه هدف بویژه فرزندان بی سرپرست و نیازمند گامهای موثری برداشته اند.

لازم به ذکر است بزرگترین خانه کودکان و نوجوانان زرند با هزینه حدود ۱۵ میلیارد ریالی در مساحت ۵۰۰ مترمربع و در زمینی به مساحت ۱۰۰ قصب به بهره برداری رسید که این خانه مربوط به خیریه مهدیه الفاطمه (س) زرند می باشد.

 

khaneh koodak zarand3

 

khaneh koodak zarand2

 

khaneh koodak zarand4

 

khaneh koodak zarand

 

انتهای پیام/

انتشار دهنده: بارانا