میثم پاریزی مدیرکل ورزش کرمان شد

طی آیینی میثم پاریزی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد و از محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل سابق تجلیل به‌عمل آمد. به گزارش صدای زرند، پیش از ظهر امروز در آیینی “میثم پاریزی” به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد و از “محمدتقی امیری‌خراسانی” مدیرکل سابق تجلیل به‌عمل […]

طی آیینی میثم پاریزی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد و از محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل سابق تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش صدای زرند، پیش از ظهر امروز در آیینی “میثم پاریزی” به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد و از “محمدتقی امیری‌خراسانی” مدیرکل سابق تجلیل به‌عمل آمد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: استاندار کرمان به دنبال نظر کارشناسی، تجمیع نظرات ورزشکاران و ورزش‌دوستان و نمایندگان مجلس بود تا بتواند همه امکانات استان را به کار گیرد.

“شهباز حسن‌پور” بیان داشت: لازمه استان کرمان این است که همه مجموعه‌ها دست به دست هم دهیم و پای کار بیاییم و جوانمردانه همه امکانات را برای ورزش استان به کار گیریم.

وی افزود: سرمایه استان کرمان چهار تا باغ و صنعت و معدن نیست، بلکه نیروهای مستعد، توانمند، مدیر و مدبر سرمایه استان هستند.

تک‌صدایی در ورزش و جوانان جواب نمی‌دهد

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان اظهار داشت: حساسیت برای انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان زیاد است زیرا ورزش موضوعی فراگیر و همه‌جانبه است و به همه سلایق و سلامت روح و سلامت انسان‌ها مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: شاخص‌های امنیتی و اجتماعی با رشد ورزش ارتقا می‌یابد و باید به ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشیم و کارهای ناکرده در این حوزه زیاد است هرچند اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از توان پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: باید به دنبال کشف استعدادها و کار مضاعف باشیم تا بتوانیم از پس مشکلات برآییم و به اهداف‌مان برسیم.

بصیری عنوان کرد: کار ورزش و جوانان کار تک‌صدایی نیست بلکه فراگیر و عمومی است و محدود به زمان و مکان نمی‌شود و کاری‌ست الهی و معنوی در خدمت جامعه بشریت بنابراین باید همه به هم کمک کنیم تا سطح ورزش استان کرمان را ارتقا بخشیم.

وزارت ورزش و جوانان باید دید بیشتری به کرمان داشته باشند

مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان کرمان هم در این آیین اظهار داشت: شرمنده‌ام، نتوانستم در خور شان ورزش و جوانان استان کرمان گامی بردارم، اما تمام سعی و تلاشم را کردم.

محمدتقی امیری‌خراسانی اضافه کرد: کاستی‌ها را به‌حساب جوانی و عدم‌توجه بنده بگذارید و هر اتفاق مثبتی افتاد با تلاش ورزشکاران و سمن‌های جوانان بود.

وی ابراز داشت: در سال ۹۵ آمار ورزش‌کاران سازمان‌یافته استان کرمان برابر با ۶۵ هزار نفر بود که در سال ۹۷ به ۱۱۰ هزار و ۴۴ نفر رسید.

امیری‌خراسانی افزود: با اختصاص ۲۷ صدم ارزش افزوده در برنامه ششم می‌توانیم، شاهد افزایش سرانه ورزشی باشیم که در نتیجه افتتاحیه‌های زیادی را خواهیم داشت، اما کرمان سهم کمی در این زمینه دارد و وزارت ورزش و جوانان باید دید بیشتری به این خطه داشته باشند.

وی همچنین حضور ۲۳ نماینده در بازی‌های پاراآسیایی و برگزاری مجمع جوانان کشور در استان کرمان و ارتقای رتبه کرمان از ۲۵ به رتبه هشتم را از دستاوردهای دوران مدیریت خود در استان کرمان برشمرد.

میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان پیش از این مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهربابک بوده و محمدتقی امیری‌خراسانی مدیرکل سابق نیز به عنوان مدیر ورزش منطقه آزاد کیش مشغول فعالیت شده است.

انتهای پیام/

منبع : فارس *** انتشار دهنده : میثم رضازاده