صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و روحانیون صورت گرفت:

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه زرند

آئین افتتاحیه و آغاز سال تحصیلی ۹۹_۹۸ حوزه علمیه جعفریه زرند برگزار شد.

آئین افتتاحیه و آغاز سال تحصیلی ۹۹_۹۸ حوزه علمیه جعفریه زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، با حضور حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، حجت الاسلام حسین الله وردی مسئول مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان کرمان، علی صادق زاده فرماندار و جمعی از مسئولین قضایی، اجرایی و روحانیون شهرستان، آئین عمامه گذاری و افتتاح آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه جعفریه زرند برگزار شد.

در ابتدا این مراسم که با اجرای برنامه پرده خوانی واقعه غدیر، اثبات آیات امامت و ولایت و واقعه عاشورا همراه بود، امام جمعه زرند بر بهترین شیوه های تدریس نوین درس در راستای اجرای صحیح رسالت ابلاغ دین و شکوفا شدن استعداد های نهفته طلبه ها تاکید کرد.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند افزود: اساتید حوزه نسبت به تربیت صحیح طلبه ها و فهماندن دقیق دروس مربوطه، اهتمام جدی ورزند که این مهم در گرو خدمتگزاری صادقانه به مکتب اسلام و اهلبیت میباشد.

در ادامه فرماندار زرند نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این مراسم فاخر و ارزشمند، طلبه با سواد را در راستای شکوفایی ظرفیت های دینی و فرهنگی کشور حائز اهمیت دانست و پیشرفت های چشم گیر در حال حاضر نظام اسلامی را به برکت و پشتوانه روحانیت عنوان کرد.

“علی صادق زاده” ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرهیخته فقید آیت الله سید احمد جعفری موسس مدرسه علمیه جعفریه زرند، گفت: یک پای ثابت و همیشگی ایستادگی و مقاومت در مقابل توطئه های فتنه انگیز و هدف دار دشمنان علیه دین اسلام و قرآن، روحانیت شیعه بوده است.

نماینده عالی دولت همچنین نسبت به اختصاص اعتباراتی جهت تکمیل و مرمت ساختمان این حوزه از محل اعتبارات شهرستانی سالجاری و سال آینده قول مساعد داد.

رررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

photo 2019 08 31 02 25 01

photo 2019 08 31 02 25 05

photo 2019 08 31 02 25 09

photo 2019 08 31 02 25 17

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند