طی 2 حادثه رانندگی/

افغانی کشی حوالی سیریز ۳ کشته و ۱۳ مصدوم به همراه داشت

واژگونی دو خودرو حامل افغانی های غیرمجاز در جاده زرند – سیریز در دو زمان متفاوت از صبح امروز، ۳ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشته است.

واژگونی دو خودرو حامل افغانی های غیرمجاز در جاده زرند – سیریز در دو زمان متفاوت از صبح امروز، ۳ کشته و ۱۳ مصدوم برجای گذاشته است.

به گزارش صدای زرند، در یکی از این حوادث یک سواری زانتیا صبح امروز حوالی ساعت ۰۴:۰۰ در محور سیریز – بافق در محدوده سه راهی سیریز – نوق – بافق دچار واژگونی شد که این حادثه ۳ کشته و ۸ مصدوم برجای گذاشت.

“محسن عباس زاده” مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز در این باره به سیریز نیوز گفته است: سواری زانتیا از سمت نوق به سمت بافق در حرکت بوده که در تقاطع مذکور دچار واژگونی شده است.

بنا به این گزارش در این حادثه ۶ مصدوم نیز حال وخیمی داشته و ۲ مصدوم دچار شکستگی شده اند و مصدومین به بیمارستان بافق اعزام شده اند.

همچنین در حادثه دیگر که در ۱۵ کیلومتری سیریز و در محور زرند – سیریز اتفاق افتاده است، واژگونی سواری پراید حامل مسافران افغانستانی موجب مصدومیت ۵ نفر شد که ۲ نفر از مصدومین توسط آمبولانس به بیمارستان زرند اعزام و ۳ نفر نیز از محل حادثه متواری شده اند.

به نظر می رسد مسیر زرند – یزد و رفسنجان – یزد به یکی از مسیر مهم برای تردد افغانی کش ها تبدیل شده است که مسئولین امر باید در این رابطه چاره ای بیندیشند.

afghani siriz 1 2

afghani siriz 1 3

afghani siriz 1 4

afghani siriz 1 5

انتهای پیام/

منبع: سیریز *** انتشار دهنده: بارانا