فرماندار زرند در دیدار با حامیان محیط زیست:

هرجا مردم به میدان آمدند موفق بودیم

فرماندار زرند در دیدار با جمعی از اعضای گروه مردم نهاد حامیان محیط زیسن زرند مردم را رکن مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: مردم با دیدگاهی وه دارند در تمامی عزصه ها کمک رسان دولت هستند و هرجا مردم به میدان آمدند موفق بودیم.

فرماندار زرند در دیدار با جمعی از اعضای گروه مردم نهاد حامیان محیط زیسن زرند مردم را رکن مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: مردم با دیدگاهی وه دارند در تمامی عزصه ها کمک رسان دولت هستند و هرجا مردم به میدان آمدند موفق بودیم.

به گزارش صدای زرند “علی صادق زاده” در این دیدار به پای درددل های اعضای گروه حامیان محیط زیست نشست و اظهارداشت: خوبی سازمان های مردم نهاد (NGOها) این است که با انگیزه های خیرخواهانه ایجاد می شوند و وقتی عشق و علاقه در کار باشد موفقیت هم بیشتر خواهد بود.

وی افزود: یکی از جاهایی که ما در کشور غفلت کردیم مسائل محیط زیستی است که نتیجه این غفلت ایجاد مشکلاتی نظیر ایجاد سیل و خشکسالی های اخیر است.

صادق زاده بیان داشت: ما محیطی را می خواهیم که در آن سلامت انسان ها تامین شود و اگر جامعه ای باشد که محیط زیست سالمی نداشته باشد سلامت انسان هم تامین نمی شود.

فرماندار زرند سابقه حمایت محیط زیست در کشور ایران را یک سابقه دیرینیه دانست و بیان کرد: زمانی که خیلی از کشورها حمایت از محیط زیست را نمی دانستند ما از محیط زیست حمایت می کردیم و اگر ما تمدن کشور خودمان را ببینیم خواهیم دید که گذشتگان ما هرگز اینگونه که ما هستیم، نبودند.

صادق زاده افزود: کهن ترین تاریخ را کشور ما دارد که اگر ما در این تمدن و تاریخ بنگریم خواهیم دید که اگر بخواهیم به راحتی می توانیم در خیلی از عرصه حتی محیط زیست پیشرفت کنیم و مشکل ما در بحث محیط زیست این بوده است که آینده نگری نداشتیم و هرکسی بر اساس زمان حال نسبت به محیط زیست تصمیم گرفته است.

وی با اشاره مزایای گسترش صنایع در شهرستان زرند، اظهارداشت: هر پیشرفتی طبعاتی را نیز به همراه دارد اما بودن در مسیر توسعه پایدار و آینده نگری باید مدنظر همه مردم و مسئول قرار گیرد

نماینده عالی در شهرستان زرند بیان داشت: هرچند هیچ گزارش مستندی در مورد آلایندگی خطرناک از صنایع زرند وجود ندارد اما کارخانه کک سازی زرند به دنبال رفع مشکل بوی نامطبوعی که ایجاد می کنند است و قول داده اند که در چند ماه آیند این طرح که هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن ها به همراه داشته است را اجرایی می کنند.

وی با اشاره به کم بودن تعداد NGOها در شهرستان زرند، بیان داشت: پیگیر این هستیم با حمایت از این نهادها تعداد آن ها را در شهرستان افزایش دهیم و در این مسیر خیرخواهانه که شما آغاز کرده اید از شما حمایت خواهیم کرد و کنار شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده